صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۲۰۷۳۰

آخرین خبرها از کرونا در ایران/ اخبار خوش شروع شد

کرونا در ایران وارد پنجمین روز خود شد و از دیروز پس از فروکش کردن جو سنگین اخبار منفی، خبرهای خوش و امید آفرین منتشر شدند.
آخرین خبرها از کرونا در ایران/ اخبار خوش شروع شد
 دیروز و در پایان چهارمین روز کرونایی ایران، از بیمارستان های محل بستری بیماران اخبار درمان قطعی چند بیمار به گوش رسید.
بیمارستان مسیح دانشوری بعد از ظهر دیروز اولین بیمار را از مراقبت های ویژه به بخش منتقل کردند تا اولین خبر بهبودی یکی از بیماران کرونا منتشر شود. از بیمارستان فیروزگر هم خبر رسید یک بیمار ۳۹ ساله مبتلا به کرونا، پس از طی روند درمانی، بعد از سه روز سلامت خود را بازیافت.
ظهر دیروز اما تعداد بیماران مبتلا به کرونا اعلام شد، بر اساس اعلام رسمی ۴۳ نفر مبتلا به کرونا شده اند که از این تعداد ۸ نفر جان خود را از دست داده اند. البته موارد مشکوک بسیاری در بیمارستان ها بستری شده اند که لزوما مبتلا به کرونا نیستند. پاسخ آزمایش این افراد ظهر هر روز آماده می شود و هر روز ساعت ۱۳ وزارت بهداشت رقم دقیق مبتلایان را اعلام خواهد کرد. باید تا ساعت ۱۳ امروز هم منتظر بمانیم تا ببینیم چند نفر دیگر مبتلا شده اند.
محسن هاشمی رفسنجانی، رییس شورای شهر تهران که مشکوک به کرونا بود، ظهر دیروز پاسخ آزمایش خود را گرفت و خوشبختانه در سلامت کامل است اما رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل ارتباط با بیماران دچار کرونا شده است. حالا که به بحث اطبا رسید این را هم باید بگوییم  حال پزشکی که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان اراک بستری شده بود رو به بهبود است تا این خبر خوب هم در موضوع کرونا منتشر شده باشد.
چند روز گذشته فایل های صوتی زیادی در مورد گسترش کرونا در کشور منتشر شده و نگرانی مردم را در پی داشت. در این فایل های صوتی، برخی افراد خودشان را پزشکان بیمارستان ها معرفی و برخی اطلاعات را اعلام می کردند. یک منبع آگاه به خبرگزاری برنا، تقریبا همه این فایل کذب و اکثرا خارج از کشور تولید شده اند. او از شهروندان خواست به این شایعات گوش ندهند.



نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات