صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۲۰۷۴۱

از جنایت جدید صهیونیست‌ها تا تحریم آیپک

1ـ سندرز نشست آیپک را تحریم کرد
«برنی سندرز» در حساب کاربری خود نوشت: «من همچنان نسبت به چارچوب فراهم‌شده «آیپک» برای مقامات، که تعصب و مخالفت با حقوق اساسی فلسطینیان را تأکید می‌کند، نگران هستم.» داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اضافه کرد: «به این دلیل، من در کنفرانس سالانه آیپک شرکت نخواهم کرد.» سندرز در مقام رئیس‌جمهور احتمالی اظهار کرد: «به عنوان رئیس‌جمهور، من از حقوق هر دو طرف اسرائیل و فلسطین حمایت خواهم کرد.» لابی صهیونیستی در واشنگتن عصبانیت خود را از بیانیه سناتور یهودی آمریکا این‌گونه نشان داد: «سناتور سندرز هیچ‌گاه در کنفرانس ما حضور نیافته است و بیانیه شوکه‌آور وی هم گواه آن است.» این لابی صهیونیستی اقدام سندرز را در «مخالفت با حضور همکاران وی از سنا و مجلس نمایندگان اعم از دموکرات و جمهوری‌خواه» دانسته و تأکید کرده است: «کسانی که در این کنفرانس شرکت می‌کنند، به دنبال حمایت از روابط آمریکا و اسرائیل هستند، اما سندرز با حمله به این نشست سیاسی دو حزب آمریکایی، در واقع به همکاران خود و میلیون‌ها آمریکایی که درکنار اسرائیل ایستاده‌اند، اهانت می‌کند.»


2ـ انحراف افکار عمومی از دشمنی دشمنان ملت
«روزنامه ایران» در مطلبی با عنوان «تبعات تصمیم گروه اقدام مالی» به قلم «جمشید پژویان» نوشت: «تصمیمات کارگروه ویژه اقدام مالی اف‌ای‌تی‌اف توصیه‌هایی دارد که از سوی همه کشورها جدی گرفته می‌شود... این سازمان در سال ۲۰۰۱ به کارزار مبارزه با تأمین مالی تروریسم پیوست و تمام کشورها هم نسبت به این اقدامات، به ‌منظور تسهیل مبادلات، پایبند هستند. محور توصیه‌های الزام‌آور اف‌ای‌تی‌اف، مقابله با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم است. ما راه دیگری جز پذیرفتن آن نداریم. باید خودمان را به دنیای آزاد و سایر کشورها ملحق کنیم.» پیوند دادن اقتصاد کشور و توسعه آن و افزایش مبادلات تجاری به FATF در حالی است که این تحریم‌های ظالمانه آمریکا و عدم تعهد به برجام از سوی اروپاست. به نظر می‌رسد طبیعی‌ترین نتیجه این آدرس غلط، انحراف افکار عمومی از واقعیت ماجرا و دشمنی دشمنان ملت ایران باشد که به گرفتن انگشت اتهام به سمت داخل، به جای دشمن بیرونی منجر خواهد شد.


3ـ جنایت جدید ارتش صهیونیستی
گردا‌ن‌های «القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی در بیانیه‌ای کوتاه مسئولیت حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «محمدعلی الناعم» 27 ساله، برعهده گرفت. گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در پی جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در شرق «خان یونس» واقع در جنوب این باریکه که به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن پنج نفر دیگر منجر شد، شدیداً این رژیم را به انتقام تهدید کردند. مقاومت فلسطین تهدید کرد این جنایت دشمن صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه، در جنایتی وحشیانه و مقابل دیدگان جهانیان، جوان مجروح فلسطینی را که در شرق خان یونس به ضرب گلوله زخمی شده بود، با تیغه لودر به شهادت رساند.


4ـ اصولگرایان انتخابات ۱۴۰۰ را نیز از آن خود می‌کنند
«مهدی آیتی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو سابق حزب اعتماد ملی به نتایج اولیه انتخابات حوزه انتخابیه تهران و برد قاطع لیست ائتلاف وحدت نیروهای انقلاب (اصولگرایان) واکنش نشان داد و گفت: «این تازه اول راه است و احتمالاً اصولگرایان انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را نیز از آن خود می‌کنند.» این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: «علت اقبال مرم به جناح‌های چپ و راست دقیقاً به دلیل مسئولان جناحی است که مدیریت کشور را برعهده دارند و به خاطر کار‌های مثبت و منفی که صورت می‌دهند، مردم را طرفدار یا علیه خود و جناح سیاسی خود می‌کنند.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات