صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۲۰۷۴۳

حرف روز/دلواپسان یک پیروزی!

خاطرم هست وقتی مجلس هفتم تشکیل شد تا مدت‌ها رسانه‌های اصلاح‌طلب حاضر نبودند به نمایندگان ملت عنوان نماینده بدهند و می‌گفتند «راه‌یافته» تا به نوعی به انتخاب مردم دهن‌کجی کنند[...]

یادداشت: خاطرم هست وقتی مجلس هفتم تشکیل شد تا مدت‌ها رسانه‌های اصلاح‌طلب حاضر نبودند به نمایندگان ملت عنوان نماینده بدهند و می‌گفتند «راه‌یافته» تا به نوعی به انتخاب مردم دهن‌کجی کنند. داستان مجلس هفتم هم شبیه داستان مجلس یازدهم است؛ زیرا در آن موقع مجلس ششم نیز مشکلات مردم را رها کرده بود؛ اما در کنار ناکارآمدی و فراموشی طبقات محروم در دو نهاد حاکمیتی که در دست اصلاح‌طلبان بود به یکباره مجلس هفتم که مجلسی دردآشنا و انقلابی بود متولد شد.
اما علی‌رغم سنگ‌اندازی‌های زیاد منافقین و براندازان، مجلس هفتم یکی از موفق‌ترین مجالس بعد از انقلاب بود و همان موقع رهبر معظم انقلاب در وصف این مجلس فرمودند: «از امتیازات این مجلس این بود که منشأ تشنجات سیاسی و بگو مگوهای اختلاف‌افکن در بیرون نشد. مجلس نشان داد که به طبقات ضعیف در جامعه اهتمام می‌ورزد، به سیاست‌های اصل ۴۴ پاسخ خوبی داد...»
اکنون مجلس یازدهم در همان ریل، البته با سرعت و شجاعت بیشتر قرار گرفته است و بر همین اساس، برخی از بدخواهان نظام و ملت حتی قبل از انتخابات برنامه‌هایی را برای دلسرد کردن ملت و رأی ندادن به این جریان، حتی کاهش مشارکت را دنبال می‌کردند.
در روزهای اخیر نیز به جای اینکه اجازه دهند مردم خبر حلاوت‌انگیز پیروزی نیروهای خدوم خود را در انتخابات بشنوند، اخبار وحشت‌آفرین کروناویروس، لیست سیاه FATF، گرانی دلار، طلا، مسکن و حتی لوازم خانگی را برای ناامید کردن مردم منتشر می‌کنند و به آنها دامن می‌زنند.
افزایش استرس و ناامنی در جامعه از طرف مقام‌های نامسئول پس از انتخابات حاکی از آن است که یک جریان زیادخواه در تلاش است که از هم‌اکنون با انواع شگردهای عملیات در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اطلاع‌رسانی و بهداشت مردم را به این نتیجه برساند که نباید در این مرحله از انتخابات به چنین افرادی رأی می‌دادند! این جریان که در سال‌های گذشته با انواع رانت‌ها از بودجه و امکانات این کشور مانند زالو ارتزاق کرده‌اند، اکنون در صدد هستند که مردم را برای انتخاب خوبی که داشته‌اند، مجازات کنند.
حرکت مجلس بر مدار انقلاب اسلامی آغاز شده است و منتخبان ملت از اکنون باید به شناسایی گلوگاه‌های فساد توجه کنند و آنها را به سبب جفاهایی که در حق ملت کرده‌اند، از مسئولیت برکنار کنند و به دست قانون بسپارند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات