صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۲۰۸۶۵

با گرگ دنبه می‌خوره

سایت اصلاح‌طلب «خبر آنلاین» در راستای ایجاد اختلاف در مجلس یازدهم در مطلبی با عنوان: «دردسر فرزندانِ مصباح پایان ندارد» می‌نویسد[...]

یادداشت: سایت اصلاح‌طلب «خبر آنلاین» در راستای ایجاد اختلاف در مجلس یازدهم در مطلبی با عنوان: «دردسر فرزندانِ مصباح پایان ندارد» می‌نویسد: «قالیباف گرچه از دروازه‌های بهارستان عبور کرد و حضورش در مجلس یازدهم را قطعی کرد، اما تکیه زدنش بر کرسی ریاست قوه مقننه راحت و آسان نخواهد بود. سخت‌ترین خوان برای رسیدن قالیباف به صندلی شماره یک بهارستان عبور از سد پایداری‌هاست؛ فرزندان معنوی آیت‌الله مصباح که صراحتاً از قالیباف به عنوان خط قرمز خود نام برده بودند.» این سایت خبری در ادامه می‌آورد: «وجود همین رقبای سرسخت است که قالیباف را مجبور خواهد کرد از همان ابتدای حضورش در پارلمان وارد معادلات پشت پرده شود.» این پیش‌بینی‌ها صرفاً برای درگیر کردن مجلس در امور جزئی بیان می‌شود، اما از آنجا که نیروهای انقلاب تمرکز خود را بر حل مشکلات مردم گذاشته‌اند، این‌گونه تفرقه‌افکنی‌ها نمی‌تواند در مسیر خدمت به مردم خللی ایجاد کند. این رفتار اختلاف‌انگیز حکایت همان ضرب‌المثل ایرانی است که می‌گوید: با گرگ دنبه می‌خوره، با چوپان گریه می‌کنه. خبرآنلاین در ظاهر خود را خیرخواه قالیباف نشان می‌دهد، اما هدفش به هم ریختن مجلس انقلابی است.
«روزنامه شرق» هم پیش از این در مطلبی نوشته بود: «میرسلیم قطعاً برای ریاست اصلی هم وارد رقابت خواهد شد... قالیباف محتمل‌ترین گزینه ریاست مجلس آتی با بیشترین شانس است؛ با این حال، ریاست قالیباف بر مجلس شکننده هم هست. تقریباً نزدیک به ۱۶ سال است که مجلس رئیس معمم به خود ندیده است. اگر آقاتهرانی بتواند در این کارزار قالیباف و دیگران را شکست دهد، بعد از ۱۶ سال نخستین رئیس معمم مجلس می‌شود.»
این پروژه اختلاف‌افکنی در ادامه بیشتر هم خواهد شد و برای مقابله با آن در داخل و خارج مجلس نیاز به هوشیاری بیشتری هست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات