صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۲۰۹۲۴

بودجه بریتانیا اینجا جواب می دهد! 

در حالی که مراجع و علما رعایت دستور پزشکان را برای مقابله با کرونا را واجب دانسته اند،دو نفر معلوم‌الحال اقدام به زبان‌سایی بر درب حرم و ضریح مطهر حضرت امام رضا (ع) می‌کنند تا از این رهگذر به زعم خود اثبات کنند آستان قدس رضوی آلوده به ویروس کرونا نیست!با کمی جستجو در شبکه‌های اجتماعی رد پای یکی از این افراد در فرقه شیرازی‌ها منسوب به «شیعه انگلیسی» آشکار می‌شود.این جریان انگلیسی باعث شده است که رسانه های بیگانه همین خبرها را به عنوان تاثیر اعتقادات برگسترش تشیع بازنشر بدهند ،آن ها پیش از این با ترویج قمه زنی و راه رفتن بر روی آتش چهره ای منفور از شیعه در جهان به نمایش گذاشته بودند.
 
 کاظم شمس اللهی در صفحه شخصی خود در توییتر به فردی که ضریح را لیس زده است اشاره کرده است و شخصیت این فرد را اینگونه توصیف کرده است.
بودجه بریتانیا اینجا جواب می دهد! 

شایان ذکر است که در سال 92، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای نسبت به تشیع مرتبط با انگلیس و تسنن مزدور آمریکا هشدار دادند:آن تشیعی که با MI6 انگلیس مرتبط است و آن تسننی که مزدور CIA است هر دو ضد اسلام و ضد پیامبرند.
طبق بررسی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، تا کنون بیش از 14 شبکه ماهواره‌ای وابسته به مکتب لندنی مورد اشاره، فعالیت می‌ کنند . هدف از تأسیس این شبکه‌ها، تحقق رؤیای مرجعیت لندن‌نشین برای ترویج تفکر مورد نظر به دورترین مناطق و با زبان‌های مختلف است. این شبکه‌ها از سال‌ 2003 زمان حضور ائتلاف آمریکایی در عراق راه‌اندازی شده‌اند. این شبکه‌های ماهواره‌ای در حالی آزادانه به تبلیغ مشغول هستند.
بطور کلی و خلاصه، سه محور اصلی انحرافات ترویجی این جریان عبارتند از:
 1-ترویج قمه‌زنی و موارد مشابه آن - نظیر راه رفتن بر روی شیشه‌، آتش، تیغ زدن بر پشت و اعمالی که آسیب‌زننده است.
 2-سب و لعن اهل سنت و مقدسات آنان و تأکید بر برائت.
 3-مخالفت آشکار با انقلاب اسلامی و اهانت به بنیانگذار و رهبری معظم انقلاب.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات