صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۲۰۹۶۰

ادامه کاهش شمار ابتلا به کرونا در چین و افزایش درمان مبتلایان

قام‌های چین ضمن درخواست از اتباع چینی مستقر در خارج از این کشور برای کم کردن میزان سفرهایشان، از درمان ۴۷۲۰۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا خبر دادند.
به نوشته رویترز، مقام‌های چین روز سه شنبه (امروز) از چینی‌های حاضر در خارج از این کشور خواستند به دلیل شیوع ویروس کرونا، در برنامه‌های سفر تجدید نظر کنند و یا میزان سفرهایشان را کم کنند.
طبق این گزارش، اکنون میزان ابتلای روزانه افراد به ویروس کرونا در خارج از چین از میزان ابتلا به این ویروس در داخل چین پیشی گرفته است.
بنا بر اعلام کمیسیون ملی بهداشت چین، میزان ابتلای چینی‌ها به ویروس کرونا در این کشور در حال کاهش است و میزان کشته‌ها هم روند کاهشی داشته است.
طبق اعلام این نهاد، با ثبت ۱۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در چین طی ۲۴ ساعت گذشته، میزان کل مبتلایان در این کشور به بیش از ۸۰۰۰۰ نفر افزایش یافته است.
به گفته مقام‌های چین، تا قبل از این میزان ابتلای روزانه افراد به کرونا ۲۰۲ نفر بوده و ابتلای روزانه ۱۲۵ تن به این بیماری کمترین میزان ابتلا از ماه ژانویه را نشان داده است.
کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین خبر داد که در شبانه روز گذشته ۳۱ مبتلا به کرونا در این کشور جان دادند و تعداد تلفات به ۲۹۴۵ نفر رسیده است.
به گفته این کمیسیون، در مجموع ۴۷۲۰۴ تن از مبتلایان بعد از درمان مرخص شده‌اند و در حال حاضر حداقل ۴۰۶۵۱ مبتلا در بیمارستان‌ها در حال معالجه هستند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات