صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۲۱۴۸۰

تبریک "روز پاسدار" توسط رئیس قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه با ارسال نامه‎ای خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و "روز پاسدار" را تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام رئیسی به این شرح است.
"سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی.
فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
درود و سلام خداوند بر مولود بابرکت سوم شعبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که وجود مبارکش خورشید هدایت و کشتی نجات جهان بشریت است و سلام و تبریک و تحیت بر پاسداران عزیزی که رهروان واقعی مکتب امام حسین (ع) بوده و این افتخارا را دارند که از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران این روز فرخنده به عنوان "روز پاسدار" نامگذاری شده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران جان بر کف آن ثابت کرده‌اند در میدان اندیشه و عمل پیرو راستین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پاسداران واقعی حریم ولایت علوی و سربازان اسلام ناب محمدی (ص) هستند.
حضور پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و گرو‎ه‎های جهادی مردم، در دوران دفاع مقدس، بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم در حوادثی مانند سیل و زلزله و اخیرا در حرکت جهادی مقابله با بیماری کرونا جلوه‎هایی زیبا از نمایش نوع‌دوستی و مردمی‌بودن این نهاد انقلاب است.
این‌جانب اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار را به جناب‌عالی و همه پاسداران شجاع و قهرمان کشور به‌ویژه ارواح طیبه شهیدان خاصه روح ملکوتی و آسمانی سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" تبریک عرض نموده و دوام توفیقات همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت می‎نمایم.
سید ابراهیم رئیسی"
 
 منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات