کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۲۲۸۳۹

خونی که گریبان آمریکا را گرفت

پایگاه بصیرت / حمیدرضا طیب نیا/
بصیرت و درک عمیق، یکی از عوامل صبر و شکیبایى است که در قرآن مطرح شده است. خداوند می‌فرماید: اى پیامبر، مؤمنان را به جهاد برانگیز، اگر از میان شما بیست تن، شکیبا باشند بر دویست تن چیره می‌شوند و اگر از شما یک‌صد تن باشند بر هزار تن از کافران پیروز می‌گردند، چراکه آنان گروهی هستند که نمی‌فهمند.
《وَکَیْفَ تَصْبِرُ عَلَى مَا لَمْ تُحِطْ بِهِ خُبْرً‌ا》
و چگونه می‌توانی در برابر چیزی که از رموزش آگاه نیستی شکیبا باشی؟
اگرچه دشمنان خبیث و فاقد ارزش انسانی دیروز حاج قاسم عزیز را دریک عمل کاملاً تروریستی دولتی به شهادت رساندند، اما غافل از این بودند که دنیای بعدازاین اقدام زشت را بر روی خود آوار کردند.
با یک تحلیل بسیار ساده و سرانگشتی هر سیاستمدار عاقلی خوب متوجه می‌شود که از آن روز تا حالا چه خسارت‌ها و بلا‌های آسمانی و تحقیر‌هایی دامن هیمنه پوشالی این ابر تروریست سفاک عالم که سال‌ها بود کسی جرئت نگاه چپ به آن نداشت را گرفته و روزبه‌روز در حال خفه شدن تا سقوط نهایی است. چقدر پرواضح است که ریخته شدن خون شهید حاج قاسم ما آغازی بر افول امپراتوری استکبار و در مقابل اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران شده است و همان‌طور که حضرت امام (ره) با آن اتصال نبوی خود در اوایل انقلاب در مورد شوروی فرمودند، صدای شکستن و خرد شدن استخوان‌های شوروی را می‌شنوم، امروز هم وعده مسیحایی امام خامنه‌ای عزیز قطعاً به‌زودی مؤید شنیدن شکسته شدن ستون‌های خیمه تارعنکبوتی استکبار و نوکران بی‌خاصیتش خواهد بود.
بدان‌ای استکبار جهانی قاعده را زمانی باختی که ناشیانه ترور کردی تا عین‌الاسد را برای خود به‌مثابه جهمنی در دنیا تبدیل کنی تا چهره مترسکت برای همه عیان شود.
چقدر خنده‌دار است که بگوییم سالیان سال بود که کشور‌های دنیا از یک مترسک خوب می‌ترسیدند.
اما انگار آن عبرت تاریخ‌ساز خوب تلنگری بود، چراکه وقتی کمی نعره زدی، یادت آمد که دیگر در دهانت دندان نداری و آن دندان‌های مصنوعی متحرک را در جهنم زلزله عین‌الاسد از دست دادی و سکوتت در قضیه نفت‌کش‌ها نه از باب رعایت ادب و احترام یک کشور، بلکه از سر عجز و تجربه کردن انتقام سخت بود.
این روز‌ها نفت‌کش‌های ایرانی با درک شرایط استراتژیک منطقه‌ای خود و طبق قوانین و حقوق بین‌المللی و داشتن توازن قدرت در عرصه‌های جهانی، معادلات جهان را به سمت‌وسویی دیگر برده و دریچه‌ای نو برای احقاق حقوق عامه ملت‌های آزادیخواه جهان باز کرد و خود فرمانده خط‌شکن این پروژه انحصاری استکبار شد.
از ماه‌های قبل نیز همه شاهد بودیم که وضعیت استکبار جهانی در قضیه کرونا چه فرجام بد و اسف‌باری داشته و دارد، بماند...، اما امروز دولت سفاک و نژادپرست آمریکا، هولناک‌ترین و اسفناک‌ترین وضعیت را برای ملت آمریکا آن‌هم با شوم‌ترین و ننگین‌ترین پدیده جهانی یعنی نژادپرستی در تاریخ رقم زد تا به‌تبع آن آتشی از زیر خاکستر بلند شود؛ آتشی که منجر به بزرگ‌ترین تجمعات خشم و نفرت از حاکمان خود شد و خاطرات ۵۷ را در ذهن ما ایرانیان زنده کرد. گویا انقلابی در راه هست.
انگار که خون شهید حاج قاسم، دست از دامن استکبار خبیث برنمی‌دارد و خون تازه‌ای در جان و اعماق دل آزادیخواهان جهان به گردش درآورده، خونی که این روز‌ها در پایتخت اموی زمان (کاخ سفید) و در بیخ گوش ابن مرجانه دوران (ترامپ قمارباز) فواره کشیده و همه را امیدوار به غرق شدن این مرکز فساد آخرالزمان در خون بی‌گناهان کرده است.
چه کسی باور می‌کند که قدرت پوشالی که قرنی است در گوشه جهان، ناخوانده بساط فساد و قلدری پهن می‌کرد و خود را ارباب همه می‌دانست امروز خود از درون و بدون هیچ سلاح پیشرفته، دچار اضمحلال شود.
راز و رمز همه این معادلات و نظم جدید جهانی را باید در کلام سراسر اقتدار، ولی امر مسلمین جهان رصد کرد، جایی که باایمان به توان بازدارندگی جمهوری اسلامی، زیبا فرمودند؛ 《دوران بزن و در رو گذشته، یکی زدی مطمئن باش چند تا می‌خوری》
این‌چنین پیش می‌رود و شکی نیست که افول این غول ساختگی شاخ شکسته نزدیک خواهد بود و زمینه انقلاب مهدویت و تشکیل تمدن نوین اسلامی هر چه پیش‌تر فراهم خواهد شد. ان‌شاءالله
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات