صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۲۲۸۹۸

اخبار کوتاه یک‌شنبه 18 خرداد

کاندیدای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰/ «اسماعیل دوستی» فعال اصلاح‌طلب در خصوص کاندیداهای احتمالی انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: «چیزی از احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ نشنیدم، اما در عالم سیاست هر حرکت و تصمیمی محتمل است. ظریف یک دیپلمات خوب است؛ اما به نظرم یک مدیر اجرایی برای اداره کشور نیست. آقای جهانگیری شایستگی بیشتری برای ریاست جمهوری دارد و به نظرم کاندیدای اصلاح‌طلبان خواهد بود.»

احتمال اصلاح بودجه ۹۹ در شش‌ماهه دوم سال/ «قادری» نماینده مجلس خبر از وجود بی‌نظمی‌ها، به‌ هم‌ ریختگی‌ها و نابسامانی‌ها در بودجه ۹۹ داد و گفت: «در شش‌ماهه دوم سال جاری و پس‌ازآنکه کمی از فعالیت مجلس جدید گذشت فرصت لازم وجود دارد تا وکلای ملت مشکلات مترتب به لایحه بودجه ۹۹ و بازنگری و اصلاحات آن را انجام دهند که به‌احتمال‌زیاد این کار را عملیاتی خواهیم کرد.»

موشک‌سازی برای حمله به پادگان سپاه/ «توانا محمدی» یکی از همکاران روح‌الله زم، در دادگاه وی خود را به عنوان مدیر فنی رسانه ضدانقلاب آمدنیوز معرفی کرد و گفت: «با احتساب مدتی که حبس هستم حدود ۵ سال است که با روح‌الله زم و آمدنیوز در ارتباط بوده‌ام و همکاری‌های زیادی داشته‌ایم. از مهم‌ترین مسائل قضیه موشک بود. من راکت‌های کوچکی را درست کرده بودم. روح‌الله زم به من پیشنهاد داد یک سری مکان‌های حساس کشور را بزنم. به دستور روح‌الله زم قرار بود برای زدن یک پایگاه سپاه به‌صورت پایلوت ۵۰۰ هزار دلار و پس‌ازآن برای بقیه جا‌ها ۲ میلیون دلار دریافت کنم.» قاضی پرونده نیز با تأیید صحبت‌های محمدی، از پیامک‌هایی خبر داد که بین او و زم ردوبدل شده و روح‌الله زم به او گفته مراکز حساس کشور را بزند.

کاهش نگرانی مردم از ابتلا به کرونا/ مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران اعلام کرده است نتایج اجرای ۶ موج نظرسنجی توسط این مرکز و دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران نشان می‌دهد، نگرانی شهروندان تهرانی از ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا، در نیمه خرداد ۱۳۹۹ کاهش پیدا کرده است و ۴۱ درصد شهروندان به مقدار «زیاد» نگران ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا هستند. این رقم پایین‌ترین درصد در طول اجرای ۶ موج نظرسنجی است.

طالبی: برای فیلم نساخته به دادگاه احضار شدم/ طالبی کارگردان مشهور سینما در سال ۹۷ عنوان کرده بود که می‌خواهد فیلمی درباره حسن روحانی بسازد. وی در خصوص احضار اخیرش به دادگاه گفته است: «قرار شد دوباره من را به دادگاه فرابخوانند. جرم من تنها این بود که گفته بودم می‌خواهم فیلمی بسازم! شاکی من نهاد ریاست جمهوری است و الآن به قید وثیقه آزاد هستم.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات