صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۲۲۹۳۲

اخبار کوتاه دوشنبه 19خرداد

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به غذا رسید!/ امارات متحده عربی که مدت‌هاست برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تمام سطوح می‌کوشد این‌بار غذا را برای این روند برگزید و اولین رستوران یهودی را افتتاح کرد. کارشناسان معتقدند افتتاح این رستوران نشانه حضور تعداد زیادی یهودی در امارات بوده و نشان می‌دهد رابطه امارات با رژیم صهیونیستی بسیار گسترش یافته است. خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز اخیراً گزارش داد که یک کنیسه نیز در دبی احداث شده است و موافقت امارات با احداث کنیسه نشانه افزایش تعداد یهودیان در این کشور است. به همین دلیل، کارشناسان امور منطقه خاورمیانه معتقدند که عادی‌سازی رابطه کشورهایی مانند امارات، بحرین و عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی، درواقع عادی‌سازی ذلت و ننگ تحت عنوان "دشمنی مشترک با ایران" بوده و ثابت می‌کند که رژیم‌های عرب حوزه خلیج‌فارس مزدورانی هستند که استعمار آنان را بر ملت‌های عرب تحمیل کرده است.

امریکا در آستانه «جنگ داخلی» است/ «توماس فریدمن» تحلیلگر مشهور آمریکایی در نیویورک‌تایمز نوشت: «ایالات‌متحده در مسیر جنگ داخلی است. هنگامی‌که ترامپ در انتخابات پیروز شد، پیش‌بینی کردم که آمریکایی‌ها دچار اختلافات داخلی می‌شوند؛ اما اوضاع فعلی از تصورات من هم بدتر است! کاش سناتورهای جمهوری‌خواه ترامپ را کنترل می‌کردند ولی متأسفانه اکثر آن‌ها دچار بی‌بندوباری سیاسی هستند. در این شرایط، حتی برگزاری شفاف و بدون تقلب انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی هم محل تردید است.»

ورود ۵۰ کامیون آمریکایی برای غارت نفت سوریه/ خبرگزاری سانا گزارش داد: «آمریکا در ادامه سیاست‌های اشغالگرانه خود، یک کاروان حامل تجهیزات و تسلیحات را بدون اجازه دولت سوریه، از عراق وارد این کشور کرد. این اقدام با هدف چپاول و غارت نفت و منابع طبیعی سوریه صورت می‌گیرد.»

آمار شهدای مدافع سلامت/ جلسه بررسی مشکلات و مسائل جامعه پزشکی کشور عصر دیروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد. اسحاق جهانگیری در این جلسه با قدردانی از ایثار و ازخودگذشتگی پزشکان و کادر درمانی کشور به‌ویژه در جریان مقابله با بیماری کرونا، گفت: «بر اساس گزارش‌ها، ۱۱۰ نفر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در مقطع مقابله با کرونا به شهادت رسیدند»

در مورد حجاب و فضای مجازی صریح و انقلابی تصمیم بگیرید/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی پیامی خواستار تصمیم‌گیری صریح و انقلابی برای رفع ولنگاری فرهنگی و بی‌اهتمامی به امر فرهنگ و ترویج معارف دینی و فرهنگ متعالی اسلامی شد و همچنین متذکر شد در این میان آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی مربوط به حجاب، فضای مجازی و مانند این‌ها نیازمند تدوین قوانینی پایدار و راهگشاست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات