صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۲۳۰۱۲

اخبار کوتاه یک‌شنبه 25 خرداد

بر سر عذرخواهی رقابت نکنید!/ سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با همشهری به انتقاد از فرهنگ بی‌مسئولیتی رایج در طیف پرداخته و می‌گوید: «بعضی اصلاح‌طلبان به‌عنوان انتقاد از خود، به عقبه خود می‌تازند... آقای خاتمی هم بعضی را تندرو می‌داند‌. نمی‌دانم چرا دوستان بر سر عذرخواهی رقابت می‌کنند.» حجاریان با انتقاد از رفتار برخی اصلاح‌طلبان مانند خاتمی، اظهار می‌کند: «نمی‌شود از عنوان و سابقه اصلاح‌طلبی استفاده کرد و خود را نماینده پیشروی این جریان دانست و درنهایت مانند اصولگرایان موضع‌گیری کرد.» توصیه سعید حجاریان به اصلاح‌طلبان در خصوص عدم لطمه به ته‌مانده جریان اصلاح‌طلبی حاکی از عمق اختلاف در این جریان سیاسی است.»

تکذیب شایعات مربوط به اعترافات اکبر طبری/ یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه انتشار اخبار تحت عنوان اعترافات اکبر طبری را تکذیب کرد. این مقام آگاه تصریح نمود: «هم‌زمان با برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق قوه قضائیه، اخباری تحت عنوان اعترافات علیه مسئولین سابق یا فعلی دستگاه قضا در حال انتشار است که ضمن تکذیب مواردی ازاین‌دست، تأکید می‌شود؛ پخش این‌گونه شایعات قطعاً با هدف انحراف و اخلال در رسیدگی به اصل اتهامات اکبر طبری صورت گرفته و قصد عاملین به حاشیه راندن دادگاه است. لذا به منتشرکنندگان این شایعات و افرادی که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند هشدار داده می‌شود و در صورت ادامه قطعاً برخورد لازم صورت خواهد گرفت.»

بیش از 90 درصد آمریکایی‌ها بدهکارند!/ آمارهای سیستم بانکی امریکا نشان می‌دهد، از جمعیت ۳۲۸ میلیونی ایالات‌متحده، ۳۰۰ میلیون نفر درگیر بدهی و پرداخت قسط هستند و میزان بدهی‌ها در این کشور به ۴ تریلیون دلار رسیده است. به نوشته نشریه وال‌استریت ژورنال، اقتصاد آمریکا در رشد سریع بدهی مردم در حال سوختن است. آمریکایی‌ها تقریباً تمامی درآمدهای سالانه‌شان را خرج می‌کنند و امکان پس‌انداز برای آینده ندارند.

جزئیاتی از عامل افشای محل تردد "سردار سلیمانی"/ سخنگوی قوه‌قضائیه اظهار داشت: «پرونده جاسوسی «موسوی‌مجد» متهمان دیگری هم دارد. موسوی‌مجد به همراه خانواده‌اش مقیم سوریه بوده است. او با تعدادی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه ارتباط داشته و از این طریق اطلاعات جمع‌آوری‌شده را در اختیار سرویس‌های جاسوسی قرار می‌داد.»

تهرانی‌ها به شهرداری بی‌اعتمادند/ «نژادبهرام» عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد: «طبق آخرین نظرسنجی در ارتباط با اعتماد به عملکرد دولت و سازمان‌های عمومی انجام شده، شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری تهران در رأس نهادهایی بوده که شهروندان نسبت به آن بی‌اعتماد هستند. متأسفانه در شهرداری رفتار فعالیت سازمان‌ها به‌صورت جزیره‌ای است که هر بخش برای خود کار می‌کند.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات