صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۲۳۰۶۷

در جلسه غیر علنی مجلس در مورد نفتکش های ایرانی چه گفته شد؟

سردار باقری گفت که در جریان اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا، آمریکا ابتدا به دنبال تطمیع و بعد به دنبال تهدید ناخدا و کادر فرماندهی این کشتی‌ها بود که توفیقی کسب نکرد.
جلسه غیرعلنی مجلس روز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در جلسه امروز سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گزارشی را از توان دفاعی نیرو‌های مسلح کشورمان را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: سردار باقری در این نشست عنوان کرد که در بیشترین موارد حوزه دفاعی حرف اول را در منطقه می‌زنیم و در بعضی از موارد در سطح بین‌المللی جزو کشور‌های اول و دوم هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: سردار باقری گفت که در جریان اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا، آمریکا ابتدا به دنبال تطمیع و بعد به دنبال تهدید ناخدا و کادر فرماندهی این کشتی‌ها بود که توفیقی کسب نکرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد که در دریای آتلانتیک تعدادی از شناور‌های جنگی آمریکا با تهدید به دنبال ایجاد تنش بودند که با مدیریت این شرایط توسط شناور‌های ایرانی، آمریکایی‌ها نتوانستند به هدفشان برسند.
برچسب ها: ونزوئلا ، نفتکش ، تهدید ، تطمیع
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات