صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۲۳۵۳۳

در داخل گاوصندوق‌های سیا هم امنیت ندارید!

مصاحبه روح‌الله زم صاحب کانال معاند آمدنیوز که خود را به‌عنوان پهپاد رسانه‌ای دشمن معرفی کرده بود[...]

یادداشت: مصاحبه روح‌الله زم صاحب کانال معاند آمدنیوز که خود را به‌عنوان پهپاد رسانه‌ای دشمن معرفی کرده بود، واقعیت‌هایی از فضای مجازی را به‌عنوان یک بستر تهدید‌زا - که جریان‌های ضدانقلاب یک‌طرفه از آن بهره‌برداری می‌کنند - به مردم نشان داد. این اظهارات حاکی از ابعاد پیچیده یک جنگ ترکیبی و هوشمند در سرزمین پهناور افکارعمومی ملت ایران است.

گزاره‌های تحلیلی: 1- روح‌الله زم در مصاحبه خود با برنامه بدون تعارف از تدابیر شدید امنیتی در فرانسه و از پیشنهاد «عادل‌ الجبیر»(وزير سابق امور خارجه عربستان) برای تأسیس یک شبکه تلویزیونی به مدیریت وی، در راستای سیاست‌های ضد ایرانی عربستان سخن گفت. این سخنان نشان می‌داد که میدان افکار عمومی ایران چه اندازه برای سرویس‌های بیگانه مهم، دندان‌گیر و قابل‌توجه است که برای یک شومن فضای مجازی در حد رئیس‌جمهور فرانسه ترتیبات امنیتی اتخاذ می‌کنند. 2- هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد از ترافیک و پهنای باند اینترنت کشور در اختیار پیام‌رسان‌های بیگانه است؛ یعنی زیرساخت‌های کشور با ارزهایی که به‌سختی به داخل کشور بازمی‌گردد، با نهایت احترام تقدیم به رسانه‌هایی می‌شود که در راستای منافع آمریکا خدمت می‌کنند. 3- در روزهای اخیر مجدداً سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و حتی آل‌سعود در بستر برخی از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حال ترغیب و تهییج افکار عمومی برای ایجاد آشوب و ناامنی هستند و روش‌های کهنه و قدیمی را برای براندازی پیشنهاد می‌کنند که نشان می‌دهد آن‌ها بدون توجه به نتایج تقریباً صفر این حرکت‌ها در ایران، به دنبال اتفاق‌هایی شبیه به آمریکا در ایران هستند تا بتوانند آبروی آمریکا و قدرت نرم او را در چشم جهانیان حفظ و ایران را وادار به عقب‌نشینی از مواضع پیروزمندانه خود نمایند.

نکته پایانی: ایجاد آشوب و تظاهرات در ایران و آمریکا دارای ماهیت‌های متفاوت است. آشوب در آمریکا در حالی به چله خود نزدیک می‌شود که حتی یک رسانه، یک سرویس جاسوسی بیگانه، یک دلار و یک گروه ضدآمریکایی از خارج به معترضان آمریکایی اعم از سیاه و سفیدپوست نمی‌رسد. اعتراضات و نارضایتی مردمی در آنجا در حالی اوج گرفته است که بر آمریکا هیچ‌گونه تحریمی از بیرون اعمال نمی‌شود و همه مشکلات به خاطر نابسامانی سیاسی در آنجاست، ولی دامن زدن به آشوب در ایران از صفر تا صد با برنامه‌ریزی، هماهنگی و عملیات هماهنگ از کاخ سفید مدیریت می‌شود. با همه این دشمنی‌ها، ایران نه‌تنها تاکنون بر تحریم‌ها غلبه کرده است، بلکه جریان‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی که برای براندازی فعالیت می‌کنند را به شکست وادار کرده که نمونه مهم آن بازداشت روح‌الله زم و مرتبطین وی در داخل کشور است که برای او مختصات عملیاتی، طراحی کرده و اطلاعات عملیاتی به او می‌داده‌اند. البته اقدامات جنگ روانی رسانه‌های مزدور که در شرایط امروز برای دشمن آتش تهیه می‌ریزند نیز رصد و کنترل می‌شود و در شرایط لازم اگر در داخل گاوصندوق‌های سازمان سیاه هم پنهان شده باشند به داخل کشور بازگردانده می‌شوند و باید پاسخگوی خیانت‌هایشان به ملت ایران باشند. (نویسنده: فرهاد مهدوی)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات