صفحه نخست >>  عمومی >> هادیان
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۲۳۵۴۵

روز‌های ناخوشی رژیم صهیونیستی

پایگاه بصیرت / وحید محبی/
پس از آنکه فرمانده نیرو‌های تروریستی امریکا در منطقه (سنتکام) گفت: "بعد از ترور سردار سلیمانی ایران در مناسبات منطقه‌ای خود دچار آشفتگی‌هایی شد که به نظر می‌رسد در حال بازیابی و جمع و جور کردن خود است" بازدید سرلشکر باقری از سوریه و دیدار‌های ایشان در بالاترین سطح دیپلماتیک و نظامی این مفهوم را به نظام سلطه جهانی صادر کرد که اگرچه شهادت حاج قاسم سلیمانی سنگین بود، لیکن پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تاکنون با همین خون شهدا استمرار پیدا کرده و همچنان ایران اسلامی یکه تاز معادلات منطقه‌ای خواهد بود.
از اقدامات مثبت سرلشکر باقری بعد از تصدی ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح احیای دیپلماسی نظامی بوده که دستاورد‌های خوبی را نیز به ارمغان آورده است. بعد از دیدار ایشان و عقد قرارداد‌های نظامی خصوصاً در زمینه‌های پدافندی صدای به هم خوردن استخوان‌های رژیم اشغالگر قدس را به خوبی می‌توان شنید، به طوری که روزنامه جروزالم پست نیز به آن واکنش نشان داده و از احتمال استقرار سامانه موشکی سوم خرداد در سوریه خبر می‌دهد و آن را یک تهدید برای رژیم صهیونیستی می‌داند.
یک نکته حائز اهمیت دیگر که این سفر را مهم می‌کند، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه سوریه در پسابحران این کشور است؛ از ساخت مجدد زیرساخت‌ها گرفته تا فرصت‌های تجاری که می‌تواند علاوه بر عمق‌بخشی به روابط حسنه و راهبردی کردن رابطه بین دولت و ملت سوریه با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران، از سوریه با شرایط ژئوپلیتیکی کم‌نظیرش، یک شریک استراتژیک برای ایران بسازد. از ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی و بندر مهمی، چون لاذقیه در سوریه که بگذریم از بلندی‌های جولان به عنوان پاشنه آشیل رژیم اشغالگر قدس به راحتی نمی‌توان گذشت و به قول روزنامه رأی الیوم ایران از هزینه‌کرد‌های خود در سوریه عقب نشینی نخواهد کرد. آری خورشید روز‌های خوشی رژیم منحوس صهیونیستی در حال غروب کردن است و به حول وقوه الهی تا غروب کامل آن اندک زمانی بیشتر باقی نمانده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات