تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۲۳۵۷۲

عمليات مشترک در توئيتر

اين توئيت نشان داد که شوي رسانه‌اي بدون اجازه از پدرخوانده صورت نگرفته است و بدون شک شبکه رسانه‌ای صهیونیستی و دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکایی در این فضا به شدت فعال‌اند.

#اعدام_نکنيد، به سوژه رسانه‌اي اين روزهاي بخشي از شبکه‌هاي اجتماعي بدل شده است. ماجرا از آنجايي آغاز شد که چند روز پيش حکم اعدام سه نفر از اغتشاشگران و حمله کنندگان به اموال عمومي در آشوب آيان 1398 توسط دستگاه قضايي اعلام گردد. انتشار اين خبر بلافاصله با عمليات گسترده هجمه به دستگاه قضايي و نظام اسلامي همراه بود. ميدان دار اين فشار به دستگاه قضايي اصلاح طلبان و دوستان ضدانقلاب شان در خارج از کشور بودند که در پيوندي آشکار، خط تهاجم را آغاز کردند و با کمک همه توان فني و لجستيکي بيگانگان و استفاده از ربات‌هايي که در فضاي توئيتر فعالند، هشتک #اعدام_نکنيد را به بالاترين کليد واژه مورد حمايت کاربران فيک توئيتر بدل ساختند.
ساده لوحاني زيادي نيز به اين ميدان وارد شدند و بدون آنکه از ابعاد مساله آگاه باشند، دنبال رو مدافعان حقوق بشر گرديدند که تا ديروز خواستار اعدام پدر رومينا بودند! گول خورده‌هايي که به ظاهر جان مردم برايشان اهميت دارد، اما نمي‌دانند که در زمين مافيايي بازي مي‌کنند که نه تنها جان انسان‌ها برايشان اهميتي ندارد که خود تروريست پرور و حاميان اصلي تروريست به حساب مي‌آيند!
مساله بر سر دفاع يا مخالفت يا حکم اعدام نيست، که آن موضوع ديگري است که مبتني بر مستندات پرونده و بررسي دلايل قاضي بايد بررسي شود، ضمن آنکه امکان دادرسي مجدد همچنان باقي است و هنوز حکم نهايي صادر نشده است. مساله بر سر آمادگي پشت پرده جريان سياسي است که در پيوند با بيگانگان اماده همه به افکار عمومي و جمهوري اسلامي است و در آخرين گام اين چنين عملياتي را طراحي و کليد زده است.
بازي جديد مافياي سياست در ترند کردن هشت #اعدام_نکنيد، ابعاد پشت پرده خود را خيلي زود نشان داده است. روز گذشته ترامپ نيز به اين کمپين پيوست و در توئيتي به زبان انگليسي و فارسي نوشت: «سه نفر در ايران براي شرکت کردن در تظاهرات محکوم به مرگ شده‌اند. اعدام آنها در هر لحظه قابل انتظار است. اعدام اين سه نفر پيامي اسفناک به دنيا مي‌فرستد و نبايد انجام شود. #اعدام_نکنيد»
اين توئيت نشان داد که شوي رسانه‌اي بدون اجازه از پدرخوانده صورت نگرفته است و بدون شک شبکه رسانه‌ای صهیونیستی و دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکایی در این فضا به شدت فعال‌اند. جالب آن است که مطابق با قوانين آمريکا، همچنان روش‌هاي مختلفي براي اعدام مجرمين در وجود دارد که سالانه دهها نفر در اين کشور کشته مي‌شوند.
آشکار شدن پشت پرده ماجرا، البته موجب عصبانيت فعالين سياسي داخلي حامي هشت #اعدام_نکنيد شده است، چرا که معلوم است که به شدت موجب رسوايي اين موج‌سازي جديد و دست‌اندرکاران آن در افکار عمومي خواهد شد. در همين شرايط شاهد واکنش‌هايي به ترامپ بوديم. به عنوان نمونه عباس عبدي و محمدعلي ابطحي دو چهره اصلاح طلب دست به کار شدند. عباس عبدي در کانال تلگرامي خود نوشت: «توييت ترامپ مبتني بر توقف اعدام آگاهانه است تا حکومت ايران را به واکنش بدارد و از تجديد نظر منصرف کند. به نظرم ايران بايد متوجه اين ترفند ترامپ باشد و اهميتي به توييت او ندهد.ترامپ از حيث ضديت با حقوق بشر فردي شناخته شده است. و اگر نهادهاي قدرتمند در آمريکا براي مواجهه با سياست‌هاي او نبود تاکنون آنجا را به يک حکومت استبدادي و شايد هم فاشيستي تبديل کرده بود. بنابراين کسي به او از اين حيث اهميت نمي‌دهد و ايران نيز نبايد فريب بازي او را بخورد.» محمدعلي ابطحي نيز در واکنش به ترامپ چنين توئيت زد: «آقاي ترامپ، #اعدام_نکنيد يک امر داخلي ما است. به شما هيچ ربطي ندارد. دخالت شما در اين مورد، علاقه شما به اعدام اين‌ها را نشان مي‌دهد. صف مخالفان اعدام اين سه نفر که عمده آنها ايراني هستند و زير فشار تحريم شما کمرشان خم شده، از صف شما جداست.»
سوالي که امثال آقاي عبدي و ابطحي بايد به آن پاسخ دهند اين است که چرا در مناقشات سياسي ايجاد شده در کشور، بيگانگان از آمريکايي‌ها تا اروپايي‌ها همواره از اين جريان حمايت مي‌کنند!؟ چه هماهنگي و همسويي نوشته يا نانوشته‌اي ميان اين دو وجود دارد که در طول حداقل سه دهه اخير بارها شاهد اقداماتي مشابه و مشترک بوده ايم!؟
خدمت اصلاح طلبان بايد عرض کرد که تا تکليف مرزبندي شفاف اين اردوگاه با عناصر ضدانقلاب و بيگانگان و دشمنان ملت ترسيم نگردد، و تا وقتي اين هم افزايي و همسويي اقدامات سياسي بر هم نريزد، نبايد انتظار داشت که افکار عمومي نسبت به نيت اين جريان و دلسوزي شان نسبت به منافع ملي کشور تردبد وجود نداشته باشد! بزرگان و عقلاي اين اردوگاه براي حل اين مشکل چاره‌اي بينديشند.
 
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات