صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۲۳۵۸۲

منافقین هم می دانند چگونه آمریکا را بدوشند!

مردم ایران می دانند سخنان مریم رجوی درباره به اصطلاح قیام سراسری مردم ایران فقط به خاطر آن است تا بتواند همچنان از کمکهای مالی عربستان سعودی و حمایتهای سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب برخوردار باشد
ضد انقلاب، منافقین و سلطنت طلبان نیازمند ایجاد ناآرامی در ایران هستند تا بتوانند همچنان از پول‌های سعودی و حمایت‌های سیاسی آمریکایی غربی صهیونیستی برخوردار باشند.

اما به رغم تمام این تلاشها، فقط توانستند در شهر بهبهان در استان خوزستان حدود ۲۰۰ نفر را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشورانند که البته به سرعت متفرق شدند.

با این حال، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در کنگره سالانه این گروه در حضور عناصر خود و رودی جولیانی وکیل ترامپ کوشید آن را قیام سراسری مردم ایران علیه نظام جمهوری اسلامی توصیف کند.

در این میان جای جان بولتون ستاره دروغ گویی آمریکا خالی بود که سال قبل در کنگره منافقین گفته بود که سال آینده جشن سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را در تهران برگزار خواهیم کرد.

مردم ایران می‌دانند سخنان مریم رجوی درباره به اصطلاح قیام سراسری مردم ایران فقط به خاطر آن است تا بتواند همچنان از کمک‌های مالی عربستان سعودی و حمایت‌های سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب برخوردار باشد چرا که می‌داند به خاطر به شهادت رساندن ۱۷ هزار ایرانی و خیانتش به مردم، نظام و سرزمین ایران از طریق ایستادن در کنار صدام در جنگ هشت ساله علیه ایران، جایگاهی در میان مردم ایران زمین ندارد.

تلاش منافقین برای ایجاد ناآرامی در ایران نشانه ارتباط هر نوع درگیری در ایران با این گروهک تروریستی مورد حمایت غرب است، اما مریم رجوی و گروهک منافقین و حامیان آنان در آمریکا، غرب، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هر کاری انجام دهند نمی‌توانند مردم شهید پرور ایران را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشورانند چرا که مردم ایران ثابت کرده اند که همواره پشتیبان این نظامند.
آمریکا در سالها گذشته همواره به وعده های منافقین برای براندازی ایران دلخوش بوده است.علیرغم اینکه خودشان را سیاستمدار در دوشیدن حکام عربستان می دانند به این موضوع توجه ندارند که یک گروه مفلوک رانده شده از طرف ملت ایران چگونه آنها را امیدوار به تغییر در ایران کرده است و هر روز آنها را از لحاظ مالی، سیاسی و تجهیزاتی می دوشند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات