صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۲۳۷۷۲

گزارش روز/ توهم حمله

یکی از آخرین اقدامات تروریستی رژیم غاصب قدس، حمله به نزدیکی فرودگاهی در دمشق و به شهادت رساندن «علی کامل محسن» یکی از فرماندهان حزب‌الله بود[...]

یادداشت: یکی از آخرین اقدامات تروریستی رژیم غاصب قدس، حمله به نزدیکی فرودگاهی در دمشق و به شهادت رساندن «علی کامل محسن» یکی از فرماندهان حزب‌الله بود. پیش‌ازاین سید حسن نصرالله گفته بود: «چنانچه یکی از نیروهای حزب‌الله در سوریه و لبنان شهید شوند، ما اسرائیل را مسئول آن می‌دانیم و این حق ماست که در زمان و مکانی و به هر شیوه‌ای که مناسب می‌بینیم به آن پاسخ دهیم»؛ از روزی که حزب‌الله بیانیه داد و بر گرفتن انتقام خون فرمانده مقاومت تأکید کرد، ترس از انتقام در موضع‌گیری‌های مقامات رژیم غاصب مشاهده می‌شد.

گزاره‌های خبری:

رژیم صهیونیستی فوراً از طریق سازمان ملل پیامی برای نیروهای حزب‌الله فرستاد که قصدی در به شهادت رساندن «علی کامل محسن» نداشت. این رژیم همچنین نیروهای خود در مرز لبنان و منطقه اشغالی جولان در سوریه را به حالت آماده‌باش درآورد؛ اما مهم‌ترین اتفاق شب گذشته، خبر حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان بود؛ که در پی انتشار این خبر، نتانیاهو سراسیمه هیئت دولت را ترک کرده و جلسه وزارت جنگ را در زیر زمین برگزار می‌کند. این در حالی است که تمام این اقدامات و جنجال رسانه‌ای به راه افتاده، توهمی بیش نبود؛ حزب‌الله طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «هیچ عملیات نظامی و هیچ تبادل آتشی با رژیم صهیونیستی در مرز صورت نگرفت و هر آنچه اتفاق افتاده، صرفاً ناشی از ترس و وحشت ارتش رژیم صهیونیستی بود. مقاومت اسلامی بدون شک انتقام رزمنده شهید خود را خیلی زود خواهد گرفت.» چندی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی نتایج پژوهشی در مورد هراس اشغالگران از تهدیدهای سید مقاومت را منتشر کرده بودند که نشان می‌داد مردم اراضی اشغالی سخنان نصرالله را بیشتر از مقامات خود باور دارند.

گزاره تحلیلی: مقام معظم رهبری فرمودند: «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و ترس و نگرانی مقامات صهیونیستی برای عمل انجام نگرفته از سوی جبهه مقاومت، خبر از تحقق این وعده در آینده نزدیک می‌دهد. در روزگاری که این رژیم در حال تجربه تابستان داغ و ناآرام از سوی افرادی است که خواهان استعفای نتانیاهو هستند، تهدید به انتقام از سوی حزب‌الله باعث توهم حمله و دستپاچگی در بین عالی‌ترین مقامات این رژیم می‌شود؛ رژیمی که به‌زودی هیچ راهی جز شنا کردن در دریا برای فرار از دست جبهه مقاومت نخواهد داشت. (نویسنده: فرهاد کوچک‌زاده)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات