صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۲۳۷۹۴

اخبار کوتاه چهارشنبه 8 مرداد

نانسي پلوسی: ميليون‌ها نفر در آمریکا گرسنه و بی‌پول هستند/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعتراف کرد: «هم‌اکنون میلیون‌ها کودک در آمريکا گرسنه‌اند و بسیاری از خانوارها قادر به پرداخت اجاره‌بهای خانه‌های استیجاری خود نیستند.» بر اساس گزارش‌های رسمی از آمریکا حدود نیمی از مردم این کشور در خط فقر به سر می‌برند و نزدیک به 15 میلیون کودک در خانواده‌هایی که زیر خط فقر هستند، زندگی می‌کنند. حال این‌که این آمار از آمریکا کمتر به بیرون نشر پیدا می‌کند، به دلیل چنبره این کشور بر رسانه‌های بزرگ جهانی است که خوب را زشت و زشت را زیبا جلوه می‌دهند و با شگردهای رسانه‌ای توانایی تغییر نگاه‌ها به موضوعات مختلف را دارند.

کویت پروازها به ایران را از سر می‌گیرد/ سازمان هوانوردی کویت اعلام کرد، خطوط هواپیمایی فعال در فرودگاه بین‌المللی کویت از روز ۱ اوت پروازها به ۲۰ کشور ازجمله ایران را از سر خواهد گرفت.

ترامپ: حداقل ده سال زندان در انتظار معترضان است/ رئیس‌جمهور آمریکا: آنارشیست‌ها، آشوبگران یا معترضانی که اقدام به خرابکاری دادگاه فدرال در پورتلند یا ساختمان‌های فدرال در هر کدام از شهرها یا ایالت‌های ما می‌کنند، تحت قانون اخیر، مورد پیگرد قرار خواهند گرفت و حداقل ۱۰ سال زندان خواهند داشت.

لیبرمن: حسن نصرالله ثابت کرده به حرفش عمل می‌کند/ وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی: متأسفانه (سید حسن) نصرالله ثابت کرد به حرفی که می‌زند عمل می‌کند و چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان. یکی از نیروهای حزب‌الله در دمشق کشته شد و کل شمال (سرزمین‌های اشغالی) فلج شده است.

تداوم تظاهرات مقابل محل اقامت «نتانیاهو»/ صدها نفر از ساکنان فلسطین اشغالی روز سه‌شنبه مقابل محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو و قدس اشغالی تظاهرات کردند. نارضایتی عمومی از نحوه مقابله نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر ازجمله جوانان ساکن فلسطین اشغالی را به خیابان‌ها کشانده و اینک جمعیت معترض خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند.

جریمه مالی شرکت آمریکایی بابت نقض تحریم‌های ایران/ وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: «یک شرکت فعال آمریکایی [به دلیل آنچه نقض تحریم‌ها علیه ایران خوانده‌ شده]، مبلغ ۸۲۴ هزار دلار جریمه شده است. شرکت‌های تابعه «ویتفود» اقدام به فروش محصولات پوششی به طرف‌های ایرانی برخلاف تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران کرده‌اند.»

احکام سیاسی (سؤال 9): حکم تحلیل­هایی که منجر به تجسس در کار افراد شود، چیست؟ پاسخ: تحلیلی که منجر به تجسس در احوالات شخصی افراد گردد، جایز نیست. (مستفاد اجوبه، س 1393)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات