صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۲۳۸۰۴

کسی که با دست سلیمانی بیعت نکند با پای بن‌سلمان بیعت خواهد کرد/ پیشنهاد نامه به عالیجناب عمر سعد ملعون!

واکنش کاربران فضای مجازی به نامه منتشر شده احمدی نژاد خطاب به محمد بن سلمان، ولیعهد خونریز و کودک کش سعودی در نوع خود جالب بود. به همین خاطر، نظرات منتخب مخاطبان جهان نيوز که در ذیل مطلب «احمدی نژاد؛ از حمله به حاج قاسم تا لطافت با بن‌سلمان!» درج شده است را مرور خواهیم کرد:

*عملکرد خود احمدی نژاد برای فهم انحرافش کافیه، از قهر ۱۱ روزه گرفته، تا ثبت نام انتخابات علی رغم توصیه حضرت آقا به شرکت نکردن و بعد مصاحبه با رسانه های معلوم الحال و حالا این نامه کذایی ....

*حمایت ما از احمدی نژاد در سالهای 84 و 88 کاملا درست بود. فتنه 88 کودتای مافیای قدرت و ثروت بود زیرا از سال 84 دستشون از پُست های مدیریتی و حقوق های نجومی کوتاه شده بود.
 *احمدی نژاد اگر سقوط کند تازه می شود رفیق شفیق و برادر ملک عبدالله شیعه کش سعودی!
 
*یعنی درک اینکه ادم میتونه خوب باشه و بعدش سقوط کنه براتون اینقدر سخته ؟! ملاک حال فعلی افراد است.احمدی نژاد زمانی خوب بود ولی بعد مشائی ونیز حرص قدرت طلبی او را نابود کرد.

*ملاک حال افراد است ما از شعارهای احمدی نژاد دفاع می کردیم نه شخص! از عدالت محوری از کارمجاهدانه و سختکوشی از ساده زیستی از استکبارستیزی از ولایتمداری. برخی با این شعارها مشکل دارند، احمدی نژاد را بهانه می کنند تا بگویند این شعارها غلط است. خیر عزیز هرکه خود را متعهد به این شعارها بداند عزیز و محترم است.

*مشکل شما دقیقا همینجاست که افتادید دنبال ادما شما باید از حق در برابر باطل دفاع کنی اگه احمدی نژاد اهل حق بود عاقبتش این نمیشد
 *شاید مثالش خوب نباشد؛ خیلیا که الان در دادگاهها از همدیگر طلاق می گیرند روزی کشته و مرده هم بودند. این دلیل نمی شود...ما از سال 84 تا 90 شیفته این مرد بودیم اما بعد از آن دیگر شیفته اش نیستیم و طلاق سیاسی و حتی مکتبی داده ایم.با پیامبر در جنگ بدر و احد و خندق بودن هرچند افتخار است اما حضور در جنگ جمل و نهروان در مقابل علی علیه السلام، گذشته را خراب می کند و می شود طلحه و زبیر...

*فقط میشه گفت احمدی نژاد اعتماد به سقف شده و خودشو یک ملت میدونه ولی در اصل راه رو گم کرده ...

*احمدی نژاد رو تا الان ما از دست رفته میدونستیم اما اگه شکی هم داشتیم الان مطمئن شدیم که او تمام شده و دیگه باید فاتحه سیاسی اون رو خوند. مرد حسابی اصلا شما چکاره هستی که نامه بین المللی هم می نویسی خیلی هم تحویلت میگیرن . به یک قاتل نامه می نویسی که چی بشه.

* تاسف نداره ان موقع اون بود الان این اون موقع تایید بود الان مردود و طرد شده اما رو می خواد بابا یکی بهش بگه تو تموم شدی . برو هموم دانشگاهی که مدعی هستی درست رو بده.

*مردم يمن شهید میشن تا که این آقا هم از قاتلانشون دلجویی کنه!

*احمدی نژاد اینبار روی رای جریان اصلاحات حساب کرده و قطعا در آینده نزدیک نیز از این جریان به شکلی که خودش بلد است دفاع خواهد کرد. منتظر بیان نظرات جدیدتری از ایشان باشید.

*یه نامه هم به عمر سعد ملعون بنویس اونم خیلی از کشتن امام حسین و خاندان و اصحابش ناراحت بود یه چیزی براش بنویس شاید مثل بن سلمان به راه راست هدایت بشه.

*کسی که از جاده حق منحرف شود تمام شده محسوب می شود

*یکی باید به رییس جمهورهای سابق به زور بفهمونه که بابا شما دیگه رییس جمهور این کشور نیستید. مشکل همه این افراد اینه که هنوز خودشون رو رییس جمهور میدونن و این کارهای مضحک رو انجام میدن. از رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد. اینها توهم قدرت دارند . البته بیشتر خودشون رو ضایع میکنند.

*کسی که با دست سلیمانی ها بیعت نکند حتما با پای بن سلمان بیعت خواهد کرد.
 *این مسائل خیلی عجیب نیست خیلی از افراد انقلابی در طول زمان نتوانستند در مسیر انقلاب حرکت نمایند و در گرد و غبار فتنه ها مسیر را گم کردند. نمونه بارز این اتفاق ماجرای عبرت آموز منتظری است. احمدی نژاد که دیگر جای خود را دارد. خدا آخر و عاقبت همه ما را ختم بخیر نماید.

*تاریخ انقلاب نشون داده که مخالفان نظرات انقلابی در تمام ادوار 40 ساله پستهای بیشتری رو اشغال کردن. اینو هر رییس جمهوری در دوره دوم بکار میگیره که مثلا بگه من اپوزوسیون وضعی هستم که خودم بوجود آوردم. که شاید باز رای بیاره!

*خودشیفتگی این بابا باعث انحراف کامل او گردید.

*افراط و تفریط هر دو خطرناک اند. اقای احمدی نژاد گاهی خیلی افراط میکرد حالا این تفریط نتیجه همان افراط است/ انقلابی حقیقی همواره در صراط مستقیم به دور از افراط و تفریط حرکت میکند. یعنی حرکت تعقلی. در تاریخ انقلاب اسلامی بیشتر افراطی ها به ورطه تفریط افتادند. مثل بخش قابل ملاحظه ای از همین طایفه اصلاح طلبان که الان به دامن امریکا و انگلیس غش کرده اند.

*قدرت اگر برای خدا نباشد (ولو ذره ای از آن)، آخرش همین می شود.

*اقای احمدی نژاد واقعا برات متاسفم و برای خودم که وقت گذاشتم و در هجوم انواع طیف ضد مملکت از بهائی و شاهی و صهیونیست و...که ردیف شده بودند برای موسوی رای بدهند در شهر لوس انجلس به تو رای دادم...

 *در زمان مختار شخصی بود به نام ابن حر که آمد و خود را جزو یاران مختار قرارداد و تا فرماندهی یک لشگر هم پیش رفت ولی متاسفانه حب دنیا او را گرفت و از سپاه مختار جدا شد و به سپاه مصعب پیوست و در نتیجه عاقبت به شر شد..

*همون زمان هم رهبر معظم احمدی نژاد را از خودرایی منع می کردند و به دوری از مشایی رحیمی و بقایی منتها کو گوش شنوا.
 
 *هر موقع احمدی نژاد را می بینم بیشتر این دعا را می کنم: خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر کن.

 *احمدی نژاد 1400 = هاشمی 1384 تاریخ تکرار می شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات