صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۲۳۹۱۵

اخبار کوتاه چهارشنبه 15 مرداد

جزئیات جدید از دستگیری تجمع حامیان طالبان در تهران/ فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: «همه ساله در روز عید قربان عزیزان افغانستانی که بعضاً به‌صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شده‌اند، با حضور در میدان آزادی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گویند. در روز عید قربان امسال نیز به علت پوشش انتظامی میدان آزادی، برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که پلیس به سرعت در محل حضور پیدا کرد و ۱۹ نفر از این افراد را بازداشت کردیم. ۵ نفر از آن‌ها از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند که به زندان رفتند و مابقی آن‌ها نیز در حال طرد از کشور هستند.»

انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره‌چکانی متخلفان ارزی/ معاون قضایی دادستان تهران اظهار داشت: «قوه قضائیه با روش قطره‌چکانی معرفی متخلفان ارزی موافق نیست و همه متخلفان باید معرفی شوند. برای ۲۵۰ متخلف ارزی که بانک مرکزی معرفی کرده است، هزار و ۲۰۰ پرونده تشکیل و برای هزار نفر هم قرار تأمین کیفری صادر شده است. ۴۴۵ نفر هم بازداشت شده‌اند. روز گذشته ۱۴ نفر در این زمینه بازداشت شدند که تخلف ارزی آن‌ها یک میلیارد یورو بوده است.»

ترامپ رسانه‌ها را مقصر عدم توانایی در مقابل ایران می‌داند/ دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، اخیراً انتقادهای زیادی از رسانه‌های ضدایرانی مستقر در آمریکا به عمل آورده و تلاش‌های متعددی از کسر بودجه گرفته تا تغییر مدیریت آن‌ها را در دستور کار قرار داده است. روزنامه واشنگتن‌تایمز به نقل از مقام‌های دولت آمریکا و همچنین اسناد «سازمان رسانه‌های جهانی آمریکا» که یک نهاد دولت فدرال برای نظارت بر رسانه‌هایی ازجمله صدای آمریکا، رادیو آزاد آسیا و صدای فردا است، گزارش داده، صدور مجوزهای امنیتی برای اتباع کشورهایی مانند چین و ایران جهت کار در شبکه‌های پخش مستقر در آمریکا، امنیت ملی این کشور را به خطر انداخته است.

سردار سلامی: قطعاً انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت/ فرمانده کل سپاه اعلام کرد: «امروز مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد. مسیری که او بنا گذاشت امروز با شتابی بیشتر جریان پیدا کرده و حتی انتقام خون او امروز به یک آرمان تبدیل شده است. مطمئناً ما انتقام خون او را خواهیم گرفت و این راه مقدسی را که او بخشی از آن را پیمود تا انتهای کار که ان‌شاءالله آزادی قدس شریف و مرگ دشمنان اسلام و بیرون راندن آن‌ها از بلاد اسلامی است را تا انتها ادامه می‌دهیم و توقفی وجود نخواهد داشت.

احکام سیاسی (سؤال 14): تحلیل و یا انتشار خبری که موجب بهره­برداری سیاسی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شود،‌ شرعاً چه حکمی دارد؟ پاسخ: اگر منجر به تضعیف نظام اسلامی شود، جایز نیست. (سایت لیدر، شماره استفتاء: 856018)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات