صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۲۴۰۷۳

پشت پرده توقیف۴ نفتکش

این اقدام در واقع با این هدف صورت می پذیرد که نشان داه شود امریکا در اعمال تحریم هایش علیه ایران موفق است اما واقعیت آن است که امریکا کشتی های 4 گانه حامل نفت را در مسیر ونزوئلا توقیف کرده است اما نه کشتی های ایرانی و نه کشتی های حامل نفت ایران را. ایران نفتش را فروخته، پولش را دریافت کرده و البته با کشتی های حامل نفت دیگران اساسا ارتباطی ندارد. ایران تا ترامپ را دق مرگ نکند ماجرا را رها نخواهد کرد.
در حالی که آمریکا مدعی است ۴ نفتکش ایرانی در مسیر ونزوئلا را توقیف کرده وبه سمت بندر هیستون درامریکا هدایت کرده است ایران منکر ماجراست و آن را جنگ روانی امریکا علیه ایران معرفی می‌کند.
اصرار امریکا و شرکای منطقه‌ای این کشور بر معرفی این مساله به عنوان بزرگترین عملیات امریکا درخصوص "سوخت ایرانی" با هدف منحرف کردن افکار عمومی از "بزرگترین شکست" دیپلماتیک امریکا در برابر ایران در ماجرای دیروز شورای امنیت و ماجرای قطعنامه تحریم تسلیحاتی صورت میپذیرد.

درهمین حال این اعلان در واقع با هدف جبران حرکت پر اقتدار اخیر نفتکش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا و تخلیه سوخت در این کشور واقع در بغل گوش آمریکا صورت می‌پذیرد.

همچنین این اقدام در واقع با این هدف صورت می‌پذیرد که نشان داه شود امریکا در اعمال تحریم هایش علیه ایران موفق است، اما واقعیت آن است که امریکا کشتی‌های ۴ گانه حامل نفت را در مسیر ونزوئلا توقیف کرده است، اما نه کشتی‌های ایرانی و نه کشتی‌های حامل نفت ایران را. ایران نفتش را فروخته، پولش را دریافت کرده و البته با کشتی‌های حامل نفت دیگران اساسا ارتباطی ندارد.
منبع:العالم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات