صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۲۴۳۵۷

اخبار کوتاه سه‌شنبه 4 شهریور

نابخردی مستمر ترامپ!/ «ران پال»، نویسنده و سیاستمدار بازنشسته آمریکایی و نامزد اسبق ریاست‌جمهوری این کشور در یادداشتی از سیاست «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران انتقاد کرده و آن را سیاستی شکست‌خورده توصیف کرده است. پال در پایان یادداشت خود نوشته است: «سیاست آمریکا در قبال ایران یک نابخردی مستمر است و دولت ترامپ به طرز مذبوحانه‌ای در حال اجرای توصیه‌های نامناسب نومحافظه‌کاران است. آن‌ها چیزی جز جنگ با ایران نمی‌خواهند، حال آنکه مردم آمریکا چنین چیزی نمی‌خواهند. وقت آن است که به این سیاست شکست‌خورده تقابل با ایران پایان دهیم.»

اعتراض به وطن‌فروشی یک ایرانی در شبکه لندنی «الغدیر»/ «فیصل عبدالساتر»، تحلیلگر سیاسی، در واکنش به اظهارات «حسن هاشمیان» علیه ایران گفت: «بعضی‌ها می‌خواهند آرزوهای خودشان را وارد تحلیل‌های سیاسی کنند. اینکه مهمانتان آرزوی نابودی ایران را دارد، طبیعی است؛ چراکه او به‌عنوان یک ایرانی پشت به ملیتش کرده و این مأموریت اوست».

انهدام یک تیم از اشرار و گروهک‌های ضدانقلاب/ قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: «یک تیم ۳ نفره از اشرار و گروهک‌های ضدانقلاب که از طریق ترکیه وارد کشورمان شده بودند، در منطقه مرزی ماکو با رزمندگان مستقر در سپاه این شهرستان درگیر شدند. پس از مدت کوتاهی با هوشیاری و اقدام به‌موقع رزمندگان، هر سه به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی از آنان کشف شد. در این درگیری هیچ‌گونه آسیبی به نیرو‌های خودی وارد نشد.

از دیدن بسیاری از فیلم‌ها شرم می‌کنم!/ «مرجانه گلچین»، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتقاد از فضای بسته موجود در عرصه بازیگری کشور و وضعیت فیلم‌های تولیدی، گفت: «متأسفانه یک عده بازیگر وجود دارند که سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی را در دست گرفته‌اند و به‌هیچ‌وجه هم از جایگاه خود کنار نمی‌روند. این بازیگران ‌همه جوره حمایت می‌شوند درصورتی‌که اکثریت بازیگران خانه‌نشین و در فقر هستند. در شرایط فعلی، سینما به‌شدت به سمت ابتذال رفته است؛ من از دیدن بسیاری از فیلم‌ها شرم می‌کنم، قسم می‌خورم که بسیاری از این آثار از فیلم فارسی‌ها هم سخیف‌تر هستند.»

افزایش ۷۴ میلیون‌تنی تولید محصولات پتروشیمی/ سخنگوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خبر داد: «با افتتاح مجتمع پتروشیمی بوشهر و تولید ۴.۲ میلیون تن محصولات، ظرفیت سالانه صنعت پتروشیمی به ۷۴ میلیون تن افزایش می‌یابد. میزان اشتغال‌زایی مستقیم مجتمع بزرگ پتروشیمی بوشهر ۱۵۰۰ نفر است.»

احکام سیاسی (سؤال 27): رصد سیاسیون برای کشف نقاط ضعف آن‌ها در روز مبادا چه حکمی دارد؟ پاسخ: در مورد مسائل اخلاقی جایز نیست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات