صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۲۴۵۱۹

 روزنامه اصلاح طلب: روحانی ضعیف ترین رئیس جمهور ایران است

«جلال جلالی زاده» فعال اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت(تابلوی جدید حزب منحله مشارکت) در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «آقای روحانی شاید در بین روسای‌جمهور، ضعیف‌ترین و کم‌اقبال‌ترین رییس‌جمهوری است که دوران حضورش بر مسند قوه مجریه را به آخر می‌رساند...متاسفانه خصایص فردی روحانی خیلی به او ضربه زده و موجب شده او از پایگاه مردمی که قبلا داشت، محروم شود. حتی حامیان درجه یک روحانی هم از او گلایه‌مند هستند. او حتی حاضر نشد در این دوران به روسای ستادهای انتخاباتی‌اش وعده ملاقات بدهد».
همجنین «محمود صادقی» نماینده اصلاح طلب مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «اصلاح‌طلبان سند و وثیقه از روحانی نگرفتند، چک و سفته نگرفتند شاید به این دلیل باشد که ذات اصلاح‌طلبی، ماهیت فرصت‌طلبانه‌ای ندارد و البته در عین حال تشکیلات منظمی هم در کار نبود اما در مجموع به نظر می‌رسد، تعامل دولت با اصلاح‌طلبان رفته‌رفته کمتر شد که بخشی ناشی از فشارهای بیرونی به دولت بود اما بخشی هم به‌خاطر مشی محافظه‌کار خود دولت این‌طور شد».
برخی اصلاح طلبان اکنون به منتقدان دوآتشه دولت روحانی بدل شده اند. این رفتار در حقیقت دورخیزی برای جداکردن سفره اصلاحات از دولت و حضور کم هزینه در انتخابات ۱۴۰۰ است.
برخلاف ادعای فعالین اصلاح طلب، دولت روحانی، دولت اصلاح طلبان است. برای همین  «محمدرضا خاتمی» در سال ۹۶ گفت  «ما اصلاح طلبان، تضمینِ روحانی هستیم».
«محمد قوچانی»  از فعالین اصلاح طلب چندی پیش با انتقاد از خطاب قراردادن روحانی به عنوان «کاندیدای اجاره ای اصلاحات» گفته بود: «به باور من آقای روحانی از خیلی از اصلاح‌طلب‌ها اصلاح‌طلب‌تر است. اصلاح‌طلبی ژن نیست. افکار آقای روحانی در سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصاد و در مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار بازتر از بسیاری از دوستان اصلاح‌طلب است».
دولت روحانی دو ویژگی مهم دارد؛ اول اینکه اکثریت مطلق دولت در اختیار طیف اصلاح طلب است؛ دوم اینکه اکثریت مطلق کابینه روحانی از میان اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی انتخاب شده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
روحانی بی فکرترین و خود خواه ترین و مغرور ترین است. که نه به دیپایبند است و نه به قانون، و همین استکبار او باعث این مشکلات در مملکت شده.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات