صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۲۴۵۵۳

بورس آرام گرفت

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 10میلیارد و 183میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 11هزار و 892میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 507هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 10هزار و 95واحدی در ارتفاع یک میلیون و 642هزار و 35واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مخابرات ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 196میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 600میلیارد تومان در 766هزار و 378نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 67واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 290واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی تندگویان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات