صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۲۴۷۵۸

نتایج شیرین ایستادگی در دفاع مقدس


آغاز هفته دفاع مقدّس که به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی محقّق گردید را گرامی می‌داریم.
در ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام حسین با طرح ریزی و حمایت‌های بی دریغ قدرت‌های غربی و شرقی در جهت تجاوز و از بین بردن انقلاب اسلامی ایران آغاز تجاوز رژیم بعث عراق را به خاک سرزمینمان اعلام کرد.
در آن ایام که جنگ بر کشور عزیزمان تحمیل شده در میان ملت ایران چیزی جز قیام و شهادت در برابر ستمکاران زمان نمایان نبود. این ارادة قوی فقط و فقط از ملتی غیور که برآمده از مکتب اسلام ناب محمّدی با همراهی و زعامت رهبری کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوجود آمده توانست در برابر متجاوزان و کفّار آن زمان ایستادگی نماید. دفاعی که بی تردید تبدیل به جهاد شد؛ جهادی فی سبیل الله در برابر تجاوز و جنگی نابرابر در مقابل استکبار جهانی که از سویی بلوک‌های غرب و شرق حمایت می‌شد.
بهتر است بدانیم که این ایستادگی منجر به شکوفایی ملّتی بی بدیل گشت. این ایستادگی با کمترین تجهیزات دفاعی و نظامی شکل گرفت. در زمان تجاوز رژیم بعث چهره نفاق و دورویی، ضعف مدیریت و بیکفایتی و حتی خیانت رییس جمهور (بنی صدر)، برای عموم مردم آشکار شد. مردم و بسیجیان همیشه در صحنه، مشتاق شهادت و شهادت طلبی بودند که پس از گذشت ۴۰ سال، هنوز هم دشمنان اسلام و این خاک، به طرق مختلف از جمله به انحراف کشیدن عقاید و همچنین جنگ روانی به دنبال تغییر در ایدئولوژی جنگ نابرابر با جمهوری اسلامی ایران بوده تا بتوانندذهن پویا و خلاق و معنوی جوانان میهن عزیزمانمان را مملوّ از دروغ پراکنی کنند؛ غافل از آنکه این جوانان؛ ثمرة همان جوانان ۴۰ سال گذشته هستند که با ایمان راسخ و تقوای الهی برای ایستادگی در برابر تجاوز و زورگویی‌های کشور‌های به اصطلاح قدرتمند ایستادگی کرده اند وآن هم با راهنمایی و زعامت رهبری انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظلّه العالی).
در پایان لازم است تا بکوشیم بیش از پیش (دفاع مقدس) انقلاب اسلامی را زنده نگاه داریم و آن را در تمامی جوامع بشری مورد تکریم قرار دهیم که آیندگانِ این خاک دست دشمنان و بدخواهان کشور را از نظام مقدس اسلامی کوتاه نمایند و تمامی نقشه‌های آنان را نقش برآب و خنثی سازند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات