صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۲۴۸۷۲

قرن آمریکا تمام شده است

ایستادگی تمام عیار جمهوری اسلامی ایران، مقابل آمریکا موضوعی است که عده ای قدرت درک و قبولان آن به خود را ندارند.
ایستادگی تمام عیار جمهوری اسلامی ایران، مقابل آمریکا موضوعی است که عده ای قدرت درک و قبولان آن به خود را ندارند. تصور افراد این چنینی نشات گرفته از هیمنه و قدرت آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم تا پایان قرن بیستم می باشد.

گزاره خبری
فرمانده محترم کل سپاه خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: قرن امریکا با پایان قرن بیستم به پایان رسید و به دلیل مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل ستمگری آنان، امروز در جای جای عالم آزادی خواهان و مسلمانان با الگوپذیری از انقلاب، برابر امریکا صف کشیده اند و قدرت ساخته اند. امروز شعار‌های انقلاب اسلامی تا قلب امریکا پیش رفته و از امریکا چیزی جز دود، آتش و شکستن حرمت انسان‌ها در خیابان‌ها و ناتوانی در مدیریت بیماری و فروپاشی نظام سلامت چیزی باقی نمانده است؛ انحطاط اخلاقی تمام زندگی رهبر امریکا را فرا گرفته وامریکایی که برای نشان دادن قدرت طناب مجازی بر گردن برخی حکام خودفروخته می‌اندازد تا مانور قدرت دهد، ما را تهدید می‌کند.

گزاره تحلیلی
امروزه افول موریانه قدرت آمریکا به حدی آشکار شده است که این کشور با ترور حاج قاسم سلیمانی بعنوان شخصیت درجه اول کشورمان، که قبل آن توسط گروهگ های تروریستی همچون داعش و منافقین ورژیم صهیونیستی نمایان شده بود، نشان از تقلیل قدرت آمریکا است. ناتوانی آمریکا در حل موضوع سوریه، ضعف اقتصادی آمریکا در مقابل چین، ضعف نظامی در مقابل روسیه و...، نیاز آمریکا به حمایت کشورهای ضعیفی همچون امارات و بحرین و ...، وجود شخصیتی همچون ترامپ بعنوان رئیس جمهور آمریکا، ناتوانی در مهار بیماری کرونا، اعتراضات گسترده در سطح ملی در داخل ایالات متحده و زمزمه تجزیه این کشور توسط برخی از ایالات، شکست مفتضحانه در همراهی جامعه بین المللی در اعمال تحریم علیه ایران و... مصدایقی از آمریکا قرن بیست و یکم است که مقایسه آن با قرن گذشته، نشانده افول و ضعف آمریکاست. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات