صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۲۵۳۶۲

اخبار کوتاه سه‌شنبه 22 مهر ماه

◄ قطعاً جریمه نقدی اعمال خواهد شد/ معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: «قطعاً جریمه نقدی برای متخلفین رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال خواهد شد. در تاکسی‌ها، اصناف و ادارات این جریمه‌ها به راحتی قابل اعمال خواهد بود. متأسفانه در حال حاضر وضعیت کرونا در تهران بسیار حاد شده و بیمارستان‌ها در خصوص پذیرش این بیماران با مشکل مواجه شده‌اند. افرادی که در مکان‌های بسته و سر باز از ماسک استفاده نکنند، نیروی انتظامی و بازرسان بهداشت و نیرو‌های مقاومت بسیج نسبت به اعمال جریمه آنها اقدام خواهند کرد. در حال حاضر ماسک باید با قیمت ۱۵۰۰ تومان در سطح شهر عرضه شود. عرضه بالاتر از این قیمت با برخورد قضایی روبه‌رو خواهد شد.»
 رونمایی از دو کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰/ روزنامه اعتماد نوشت: «دو سیاستمدار دیگر نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند؛ عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی؛ یکی اصلاح‌طلب یا به بیان دقیق‌تر سیاستمداری میانه‌رو نزدیک به اصلاح‌طلبان و آن یک، اصولگرا. اولی سیاستمردی با کارنامه و سابقه کار اقتصادی و دیگری سیاستمداری که عمدتاً در مناصب فرهنگی کار کرده».

◄ کنایه قالیباف به روحانی!/ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشت پیکر‌های چند نفر از شهدای خان‌طومان به کشور، نوشت: «‏آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد. ‏فداکاری و از خودگذشتگی بلباسی‌ها بود که نگذاشت آب در دل بچه‌های این آب و خاک تکان بخورد. خود را به مسیر سیل انداختند، تا کسی را آب نبرد. خداوند به خانواده‌های‌شان صبر دهد.»

◄ هنیه: اسرائیل جای پای نظامی‌ـ ا‌قتصادی نزدیک ایران می‌خواهد/ رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: «تمام آنچه رژیم صهیونیستی به دنبال آن است دست‌یابی به یک جای پای سیاسی‌ـ اقتصادی در مناطق نزدیک به ایران است. هر گونه معامله‌‌‌ای که هر کشور عربی با اسرائیل امضا می‌کند،‌ آن کشور را در پایان در معرض خطر قرار خواهد داد.»

◄ بورس تخم طلا نمی‌کند!/ انتقاد رئیس بانک مرکزی به کسانی که روزانه ۵ درصد از بورس بازدهی می‌خواهند: «در گذشته سهامداران سالی ۱۰ درصد از بورس سود می‌کردند، خوشحال بودند! الان طوری شده اگر کسی روزانه ۵ درصد از بورس بازدهی نگیرد، ناراحت می‌شود! یعنی ماهانه ۱۵۰ درصد بازدهی! این درخواست یعنی بستر رشد اقتصادی از بین برود!»

◄ احکام سیاسی‌(سؤال 60): سب و دشنام به بدعت‌گذاران در صورتی ‌که، سبب منزوی شدن آنها شود، به‌‌گونه‌‌ای که نتوانند در ایمان مؤمنان اثر بگذارند، چه حکمی دارد؟ پاسخ: در صورتی که سب به بدعت‌گذاران راه منحصر به فرد برای منزوی کردن آنان باشد، مانعی ندارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات