صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۲۵۵۲۷

نگرانم به سیاه چاله کرونا بیفتیم

سعید نمکی که برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده است، در سی و سومین جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا  ضمن تقدیر از کادر درمان و ابراز نگرانی از وضعیت موجود، اظهار داشت: زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم که نکند در سیاه چاله ای بیفتیم که خروج از آن بسیار صعب و دشوار است.
وزیر بهداشت با بیان اینکه طی 8 ماه گذشته حتی یک شب را یک ساعت به صورت پیوسته نخوابیده ام، بیان داشت: طی این مدت یک روز تعطیل و برنامه غیرکاری نداشتم و فقط دوبار بر سر مزار مادرم حضور یافته ام.
نمکی افزود: از همان روزهای نخست شیوع این ویروس با توجه به تجربیات اجرایی و علمی که داشتم به همکاران درباره پیچیدگی و ترسناک بودن این موجود هشدار دادم و از همان روزها خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کردیم و از روزهای اول، کرونا را دست کم نگرفتیم و این امر باعث شد گام های بلندی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا برداریم.
وی با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می دانم، گفت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است.
وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می بینم، گفت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می کنم.
وزیر بهداشت با اشاره به سختی تامین امکانات درمانی و دارو در کشور، از تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا انتقاد کرد و اظهار داشت: تنها کشوری هستیم که خنجر از پشت دشمن را تحمل کردیم.
نمکی با اشاره به پیچیدگی های ویروس کرونا، اعلام کرد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این اپیدمی کنترل و مدیریت شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات