صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۲۵۶۹۸

رضایی: هرکسی در آمریکا رأی بیاورد باید از ملت ایران عذرخواهی و تحریم ها را رفع کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره انتخابات آمریکا گفت: هرکدام از دو کاندیدای انتخابات آمریکا سر کار بیاید، ابتدا باید از ملّت ایران عذرخواهی و بلافاصله تحریم‌ها را رفع و خسارات‌ها را نیز جبران کند.

رضایی: هرکسی در آمریکا رأی بیاورد باید از ملت ایران عذرخواهی و تحریم ها را رفع کند

به گزارش بصیرت، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) در حاشیه همایش بین‌المللی «افول آمریکا؛ روند گذشته و تحوّلات آینده» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتخابات آمریکا، گفت: هرکدام از دو کاندیدای انتخابات آمریکا سر کار بیاید، ابتدا باید از ملّت ایران عذرخواهی و بلافاصله تحریم‌ها را رفع و خسارات‌ها را نیز جبران کند.

رضایی با بیان اینکه آینده آمریکا با بحران همراه خواهد بود، افزود: اگر بایدن رأی بیاورد، اوضاع این کشور بهم می‌ریزد و اگر ترامپ مجدداً انتخاب شود، بحران گریبانگیر آمریکا خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درپاسخ به سوالی درباره رفع تحریم‌های تسلیحاتی کشورمان، گفت: ما از نظر تسلیحات، کیفیت خیلی خوبی داریم و کشورهایی که قبلاً به ما تسلیحات می‌فروختند، الان تقاضای خرید دارند.

وی ادامه داد: تسلیحات ما هم ارزان هستند و هم با کیفیت، و ما می‌توانیم از طریق فروش تسلیحات، میلیاردها دلار به‌دست بیاوریم.

آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات