سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۲۶۱۰۰

اتهام زنی ادامه دار ضد انقلاب

گروههای ضدانقلاب و منافقین همچنان خواب آشفته سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را می بینند و هر روز با مشاهده رخدادها و اتفاقات بسیار ناچیز در داخل کشور، آرزوی برهم زدن امنیت را داشته و اغتشاش همگانی را طلب می کنند

این هفته هم ضد انقلاب و اپوزیسیون خارج نشین مثل هفته های گذشته با خباثت و شیطنت تمام برای برهم زدن امنیت فکری ملت شریف ایران در تلاش بودند. بررسی فعالیتها و رصد رسانه های آنها نشان می دهد که گروههای ضدانقلاب و منافقین همچنان خواب آشفته سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را می بینند و هر روز با مشاهده رخدادها و اتفاقات بسیار ناچیز در داخل کشور، آرزوی برهم زدن امنیت را داشته و اغتشاش همگانی را طلب می کنند هر چند مثل دوره های قبل این آرزو را با خود به گور خواهند برد. اقدامات زیر نمونه ای از القائات ضد انقلاب و اپوزیسیون خارج نظام در ماه گذشته می باشد:
1-    القاء قحطی گسترده در ایران: با انتشار تصاویری از صف های مردم در بازار یا هر جای دیگر به بهانه مرغ یا تخم مرغ یا هرچیز دیگر چنین وانمود می کنند که مدیریت نظام اسلامی باعث بوجود آمدن قحطی گسترده در بدنه جامعه ایران شده و افزایش روزانه و حتی ساعتی قیمت های کالاهای اساسی هم روزگار مردم را تلخ تر و تباه تر کرده است. این القائات در حالی است که هرچند به دلیل مشکلات داخلی و خارجی اقتصادی، گرانی و تورم بالا است اما فراوانی کالاهای اساسی در کشور برای همه مردم مشخص بوده و قحطی در مملکت اسلامی وجود ندارد.
2-    اتهام تجارت اعضای بدن انسان به دست اندرکاران پزشکی کشور: ضد انقلاب با وقاحت تمام با علم به خدمات گسترده نظام پزشکی کشور در دوران کرونا، مجاهدان عرصه درمان و بهداشت را به تجارت اعضای بدن بیماران متهم کردند. برای ایجاد شبهه در ذهن مردم اینگونه سوال مطرح می کنند که چرا بیماران کرونایی که به بیمارستان انتقال داده می شوند هرچند جوان و قوی و با حال نه چندان بد، اکثرا در یکی دو روز اول به حدی بدحال می شوند که به آی سی یو منتقل شده و می میرند؟ و از این سوال اینگونه نتیجه می گیرد که نظام به دنبال تجارت اعضای بدن ملت خویش است.
3-    بازتاب رسانه ای فوت جوان مشهدی در پارک ملت مشهد: رسانه های ضد انقلاب پس از برخورد مامور نیروی انتظامی با جوان مشهدی به نام مهرداد سپهری و بازتاب آن در فضای مجازی، در یک اقدام شیطنت آمیز مرگ او را با مرگ جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی مقایسه نموده و چنین القا کردند که صدای دادخواهی مسئولین نظام در قضیه جورج فلوید یک شو رسانه ای بوده است چرا که عوامل حکومت جمهوری اسلامی رفتاری به مراتب بدتر از پلیس آمریکا با شهروندان خود دارد. تا جایی که مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین فوت این جوان را محصول شکنجه حکومتی می داند که تنها با اعدام و شکنجه سر پاست. او از جامعه جهانی می خواهد تا این جنایت را محکوم کرده و نیروی انتظامی را در لیستهای سیاه قرار دهد.
4-    هجمه به اعتقادات مذهبی ملت ایران: با توجه به انتشار بنری از مسجد جمکران در خصوص تعمیر چاه عریضه، این بار نیز رسانه های ضد انقلاب تقدس امامزادگان و مسجد مقدس جمکران و اعتقادات تشیع را به باد تمسخر گرفته و چاه جمکران را دکان پرسودی برای دکانداران دین معرفی کردند. و با توجه به شرایط کرونایی، اماکن مقدسه را با این عنوان که آنها هم تعطیل می شوند و ضد عفونی میشوند و ملت ایران نباید به دنبال خرافات باشند به باد استهزاء گرفتند.
5-    ارائه برنامه ده ماده ایی مریم رجوی سرکرده گروهک منحوس منافقین: گروهک منافقین در قالب یک فایل تصویری برنامه ده ماده ایی توسط مریم رجوی برای ایجاد شبهه در بین مردم ایران ارائه دادند. و در ادامه سیاستهای تخریبی خود نظام دینی، ولایت فقیه، نهادهای جمهوری اسلامی، آزادی و عدالت در جمهوری اسلامی و ... را زیر سوال برده اند.
6-     اتهام دخالت سپاه در بورس: ضد انقلاب اینگونه القاء می کنند که سازمان بورس در اختیار سپاه است! و اعلام می دارد از وقتی که سپاه در بورس دخالت می کند بورس در حال فروپاشیدن است و ملت ایران باید تلاش کنند تا سپاه را از بورس بیرون بیندازند. حماقت و ساده لوحی ضد انقلاب قطعا برای ملت ایران پوشیده نیست و خودشان نیز بهتر از هر کس می دانند که اکر سپاه نبود کشور هم نبود. سپاهی که با تمام توان و بر اساس گفتمان مقاومت در راستای ایجاد امنیت جسمی و فکری ملت ایران در تلاش است چگونه می تواند در نوسانات بورس و در جهت ضربه زدن به مردم دخالت داشته باشد. و این اتهام نیز مانند سایر اتهامات به نهادهای انقلابی است تا در بستر این اتهام زنی بتوانند بین مردم و این نهاد مقدس فاصله بیندازند.
7-    جنگ اپوزیسیون با یکدیگر: گروهی با عنوان ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه در جهت لبیک به پیمان نوین ربع پهلوی عنوان داشته اند که "با اطمینان خاطر اعلام می کنیم که بسیاری از اپوزیسیون که داعیه آزادی سر می دهند در صورت تغییر نظام نه تنها به ایران باز نخواهند گشت بلکه بسیاری از آنها را باید از طریق اینترپل به ایران بازگردانیم و عده زیادی که امروز درون مرز اپوزیسیون هستند نیز قبل از آخوندها فرار خواهند کرد". نکته دیگر اینکه در حالی که بسته شدن صفحات کاربران ایرانی در فیسبوک و توئیتر همواره مورد استقبال اپوزیسیون خارج نشین بوده است، توئیتر، صفحه گروه ضد ایرانی فرشگرد وابسته به ربع پهلوی را مسدود کرد که این اتفاق با واکنش تند گروههای اپوزیسیون و رسانه های وابسته به آنها مواجه شده و شبکه های اجتماعی را به عدم شفافیت و آزادی بیان متهم کردند. اختلافات اپوزیسیون یکی دوتا نیست، چند روز پیش علی جوانمردی عنصر تجزیه طلب نیز پس از افشاگری های ایرج مصداقی از فعالان سیاسی اپوزیسیون، او را نفوذی جمهوری اسلامی خواند.
عادی سازی روابط عراق و اسرائیل – فراخوانی با عنوان انقلاب گرسنگان – نامه سرگشاده دهها فعال سیاسی، مدنی و رسانه ای ایران در داخل و خارج به آیت الله سیستانی در خصوص دخالت ایشان برای جلوگیری از اعدام روح الله زم – انتشار فایل صوتی رضا ربع پهلوی در گفتگو با لوکزامبورگ ورت با عنوان آغاز عملیات نجات ایران توسط شاهزاده، از جمله موارد دیگری است که در رسانه های ضد انقلاب مشاهده می کنیم.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات