تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۲۶۴۵۲

جفا نکنید!

عکس صفحه اول روزنامه تهران تایمز! چهره‌ای که نیمی از آن دونالد ترامپ بود و نیمی دیگر میرحسین موسوی، جنجال زیادی به پا کرد! برخی زبان به اعتراض گشودند که نخست وزیر نظام اسلامی و یار دیرین امام! را چه نسبت با دونالد ترامپ که دشمن ملت ایران است، سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران وضع کرده است و سردار سلیمانی را به شهادت رساند و قس علی هذا! و این قیاس جفایی است نابخشودنی! راستش ما هم با این جمله آخر موافقیم و به روزنامه تهران معترض که آخر این چه قیاس مع الفارقی بود!
ترامپ با آن رأی گسترده که در این انتخابات آورد و با اختلافی اندک شکست خورد! ترامپ با همه معترضان میلیونی و مسلح اش که با تیربار و مسلسل به خیابان آمدند و خودش در قدرت بود و پنتاگون، گارد ملی و.. همه را در اختیار داشت؛ وقتی به منافع ملی ایالات متحده رسید، توقف کرد. از همان ابتدا اعتراضش و شکایتش را به ساختار‌های درونی آمریکا برد و حالا هم اعلام کرده است، علی رغم همه اعتراضاتش، روند انتقال قدرت را به بایدن آغاز می‌کند!
اما ۸۸ را که یادتان هست! بازندگان از همان ابتدا اعلام کردند که ما نه شورای نگهبان را قبول داریم و نه هیچ هیئت داوری، و راضی نمی‌شویم مگر ابطال انتخابات و برگزاری مجدد بدون حضور نامزد پیروز! با کسب ۱۳ میلیون رأی که آماری معمولی در انتخابات‌های ایران محسوب می‌شود و با وجود اختلاف رأی ۱۱ میلیونی با پیروز انتخابات، حامیان خود را به خیابان‌ها آوردند! شعارهایشان در محدوده انتخابات باقی نماند و کلیت نظام را زیر سوال بردند و علیه همان حاج قاسم که امروز طلبکار خون‌بهای آن در برابر ترامپ هستند، شعار دادند! منافع ملی را قربانی آرزوی پیروزی خود در انتخابات کردند و به اذعان اوباما، زمینه سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ علیه ملت ایران را فراهم آوردند! حالا قضاوت با شما که در این قیاس به چه کسی جفا شده است!
قبول کنیم که دشمنی دیدن از یاران دیرین و خنجر زدن آنان که در صف اول انقلاب بودند (اگر بوده باشند) بر پیکر کشور و منافع ملی! از دشمنی دشمنان تلخ‌تر و نابخشودنی‌تر است!
نویسنده: سید فخرالدین موسوی
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات