صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۲۶۶۶۱

چه کسانی به دنبال مذاکره و رابطه با آمریکا هستند؟

تقی‌زاده‌های عصر حاضر مشوق و طرفدار مذاکره و رابطه با آمریکا هستند و این جماعت اصولاً کاری به جنایات آمریکا در به شهادت رساندن حاج‌قاسم و موارد مشابه ندارند.
الف) اندکی از مسئولان، نگاه انقلابی ندارند، در این نگره، قدرت مادی و مناسبات بین‌المللی حرف اول را می زند، لذا آمریکا و غرب چون قدرت مادی بالایی دارند، آنها برای حل مشکلات موجود به دنبال مذاکره و رابطه با آمریکا هستند و طبعاً حساسیتی در قبال حفظ هویت دینی و ایرانی یا صیانت از آرمان‌های انقلاب ندارند.

ب) غربگرایان؛ فرهنگ ایرانی چندین دهه است که تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گرفته و روشنفکر نمایان زیادی در سپهر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایران بروز یافتند، تقی‌زاده‌های عصر حاضر مشوق و طرفدار مذاکره و رابطه با آمریکا هستند و این جماعت اصولاً کاری به جنایات آمریکا در به شهادت رساندن حاج‌قاسم و موارد مشابه ندارند.

ج) نفوذی ها؛ این جریان از بزک کردن آمریکا تا آدرس غلط دادن برای حل مشکلات را در پرونده خود دارد. آنها عمدتاً در حوزه تصمیم سازی، تصمیم گیران را به اشتباه می‌اندازند، تا جایی که برای حل مشکلات اقتصادی پیشنهاد کرنش مقابل باعث مشکلات؛ آمریکا را می دهند و امنیت و استقلال کشور را به خطر می اندازند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات