صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۲۶۸۲۸

نتایج معکوس ترور شهید فخری زاده

به نوشته روزنامه آسیا تایمز سیاست عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی، با چالش های جدی روبرو خواهد شد و کشور های حاشیه خلیج فارس در لاک خود فرو خواهند رفت.
ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای کشورمان، شهید فخری زاده، همچنان بازتاب های گشترده ای در سطح جهان دارد. تا کنون بسیاری از سران کشور ها، این ترور را محکوم کرده و بسیاری از نخبگان نیز پاسخگویی و انتقام را حق ایران دانسته اند.
 
در آخرین بازتاب های مربوط به این ترور، روزنامه آسیا تایمز در مطلبی نوشته که این ترور، نتایج معکوس برای سران تل آویو به بار خواهد آورد، بر اساس تحلیلی که این روزنامه پر تیراژ ارائه نموده، اقدام تل آویو در ترور دانشمند هسته ای ایرانی، پیامد های وخیمی برای این رژیم در پی خواهد داشت و سران اسرائیل، متوهمانه، منافع کوتاه مدت غیر واقعی از این اقدام را جست وجو می کنند. به نوشته روزنامه آسیا تایمز سیاست عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی، با چالش های جدی روبرو خواهد شد و کشور های حاشیه خلیج فارس در لاک خود فرو خواهند رفت.
 
شتاب گرفتن پیشرفت های برنامه هسته ای ایران، یکی دیگر از تبعات این ترور برای سران تل آویو است. طبق تحلیل منتشر شده در این روزنامه، ترور اخیر، لطمه ای اساسی به حیثیت بین المللی این رژیم است. البته در این میان اشاره ای هم به انتقام سخت احتمالی ایران شده که تبعات وخیمی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات