صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۲۷۱۹۹

دعوت شورای نگهبان از دانشجویان برای شرکت در یک رقابت علمی درباره انتخابات ۱۴۰۰

شخنگوی شورای نگهبان از دانشجویان، دانش‌آموختگان و نخبگان سراسر کشور برای شرکت در رقابت علمی" ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰" دعوت کرد.
دعوت شورای نگهبان از دانشجویان برای شرکت در یک رقابت علمی درباره انتخابات ۱۴۰۰

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان شب گذشته در کارگاه آشنایی با فرایند نظارت بر انتخابات از برگزاری رقابت علمی"ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰" در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه این رقابت علمی به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سایر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می‌شود، از همه دانش آموختگان، دانشجویان و نخبگان دعوت کرد تا در آن شرکت کنند.

کدخدایی در تشریح محورهای این رقابت علمی، افزود: "راهکارهای ممانعت از تاثیر بحران کرونا در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری"، "چالش‌های قانونی و حقوقی در برگزاری انتخابات"، "چالش‌های انتخابات الکترونیک"، "چالش‌های نحوه ساماندهی حوزه‌های رای دهی" و "چالش‌های نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی" از جمله محورهای این رقابت هستند.

وی تاکید کرد: پس از جمع آوری ایده‌ها و پایان رقابت، ایده‌های برتر علمی دسته‌بندی شده و تلاش می‌کنیم هم خودمان در شورای نگهبان و هم دوستان وزارت کشور از آنها استفاده کنیم.

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان "امتیاز فعالیت‌‌های نخبگانی"، "انعقاد قرارداد مشاوره در طرح پژوهش مطالعات انتخابات" و نیز "اعطای جوایز نقدی" برای تیم‌های برتر را از جمله امتیازات و مزایای علمی و نقدی این رقابت علمی عنوان کرد.

وی از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این رقابت علمی خواست تا به پایگاه اطلاع رسانی roydad1400.ir مراجعه کنند.

ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات