صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۲۷۲۵۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اهدافی که در طرح شهید سلیمانی به دنبال آن بودیم، به وقوع پیوسته است

سلیمانی گفت: همان طور که طرح شهید سلیمانی شروعی خوب داشت، ان شاءالله در آینده استمراری خوب تر را داشته باشد.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز دوشنبه در نشست دستاورد‌های طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی»، اظهار کرد: یاد شهدای جبهه‌های مقاومت به ویژه یاد و خاطره سردار سلیمانی را که در آستانه سالگرد آن شهید عزیز قرار داریم، گرامی می‌داریم.

وی افزود: حدود ۴۰ تا ۴۵ روز از آغاز طرح شهید سلیمانی می‌گذرد که طرح و پروژه‌ای بزرگ بین دستگاه‌های کشور و مردم پایه بود که در این طرح مردم و مسئولان استانی و شهرستانی همراه شدند و آمار‌ها حاکی از موفقیت نظام جمهوری اسلامی در قطع زنجیره ویروس کرونا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: همان طور که این طرح شروعی خوب داشت، ان شاءالله در آینده استمراری خوب‌تر را داشته باشد تا این ویروس کنترل شده و بتوانیم مرحله ریشه کنی را آغاز کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمار‌های خوبی را استان‌ها در کاهش آمار مبتلایان داشتند که نشان از هدف گذاری درست است، ادامه داد: تا الان بیش از ۱۷ میلیون خانوار غربالگری شدند که این مهم با بیش از ۴.۵ میلیون سفیر سلامت در کشور انجام شده است.

وی در پایان افزود: از کارکنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکر می‌کنیم که همکاری بسیار خوبی در اجراب این طرح داشتند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات