صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۲۷۲۹۱

حماسه ۹ دی کشور را در برابر فتنه واکسیناسیون کرد

بیانگر آشوبی بود که پس از انتخابات قرار بود ایجاد شود برای مثال کمیته صیانت از  آرا تشکیل شد، برای کاندیدها رنگ مشخص شد و...
پایگاه بصیرت / گروه فرهنگی/ گفتگو با صادق محمودی
زینب نادعلی/ خبرنگار- نهم دی ماه روز بصیرت و  میثاق امت با ولایت است. امتی که در مقابل فتنه پراکنی ها و تفرقه افکنی های دشمن ،در پیروی از امر ولایت فقیه حماسه ای آفریدند که هیچگاه در میان برگ های تقویم رنگ نخواهد باخت و از اذهان دشمنان پاک نخواهد شد.
 
به مناسبت سالگرد  این روز ، این حماسه عظیم مردم ایران را از نگاه  "صادق محمودی "مدیر کل روابط عمومی ناجا یکی از حاضرین در صحنه  به نظاره نشسته ایم.

 اغلب معترضین نسبت به باطن حقیقی  اختشاشات ۸۸ بی اطلاع بودند 
 اغتشاشات سال ۸۸ زمانی رخ داد که جو روانی قبل از انتخابات ایجاد شد. یک سال قبل از انتخابات برخی از سیاسیون بحث تقلب در آرا را مطرح کردند و سیگنال هایی که داده می شد بیانگر آشوبی بود که پس از انتخابات قرار بود ایجاد شود برای مثال کمیته صیانت از  آرا تشکیل شد، برای کاندیدها رنگ مشخص شد و...

فعالیت هایی که در طی فتنه ۸۸ انجام می شد شبیه انقلاب های مخملی بود
در این میان رویکرد کارکنان ناجا برای آرام کردن وضع موجود مدارا با مردم بود. در واقع چون بیش تر معترضین کسانی بودند که تحت تاثیر جو بودند و برای این عمل تحریک شده بودند و آگاهی دقیقی نداشتند، کارکنان ناجا سعی می کرد مردم را از جو روانی اغتشاشات دور نگه دارد.
بعدها با روشنگری ای که انجام شد، به ویژه پس از سخنرانی حضرت آقا بسیاری از کسانی که نسبت به باطن و مقصود حقیقی سران فتنه اطلاع نداشتند از این  فضا کناره گرفتند  و جو حاکم بر جامعه به مرور آرام شد.

انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است 
زمانی که  شعار ها سمت و سوی دیگری به خود گرفت و  فریاد "انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است "  معترضین بلند شد.  مردم و بسیاری از کسانی که به اشتباه در این اغتشاشات حضور پیدا کرده بودند  متوجه تغیر فضا شدند و فهمیدند اصلا بحث تقلب درمیان نیست و عاملان فتنه مقصود دیگری دارند و نظام را نشانه گرفته اند . در اصل هدف شان ضربه زدن به ولی فقیه و رهبر عزیز جمهوری اسلامی است.

علاوه بر آن حوادث ناگوار روز عاشورا و بی حرمتی هایی که به عزای امام حسین سید و سالار شهیدان شد . مردم  ایران را بیش از پیش به این جنبش همگانی و این حماسه آفرینی ترغیب کرد تا این راهپیمایی عظیم مشتی باشد بر دهان دشمنانی که گمان می کنند در کشور ما به اهداف شوم شان خواهند رسید . 

شگرد نخ نمای رسانه های غربی برای به چالش کشیدن حماسه حسینی ۹ دی 
روز ۹ دی واقعا روز تاریخی ای بود. اغتشاشاتی که در کشور صورت گرفت دشمن را بسیار امیدوار کرده بود . تمام رسانه های معاند اعلام کرده بودند که کار نظام جمهوری اسلامی پایان یافته اما راهپیمایی میلیونی  مردم ایران و برپایی این حماسه حسینی ، کشور را در برابر هرگونه فتنه واکسیناسیون کرد . دیگر هیچ دشمنی چه داخلی و چه خارجی جرئت و جسارت چنین فعالیت های تفرقه افکن را ندارند و نخواهند داشت .

اگرچه رسانه های معاند و غربی سعی داشتند کمیت و کیفیت این راهپیمایی را به چالش بکشند و گفتند دولت ایران  مردم را به اجبار و یا به ترغیب غذا و پول به خیابان ها کشیده است اما این شگرد های رسانه ای دیگر نخ نما شده . 
 ۹ دی روزی بود ک ملت ایران نشان دادند هرگاه پای آرمان ها و ارزش های دین و انقلاب درمیان باشد کوتاه نخواهند آمد و با هر فتنه ای مقابل خواهند کرد و تاریخ ساز خواهند شد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات