بین الملل >>  بین الملل >> نبض بین الملل
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۲۷۳۴۶

نگرانی رژیم صهیونیستی از وقوع انتفاضه سوم فلسطین

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجاوزات سازمان اسرائیلی تروریستی موسوم به «شبیة التلال» که متشکل از گروهی از شهرک‌نشینان جوان است، هشدار دادند.
پایگاه بصیرت / گروه بین المللی
دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجاوزات سازمان اسرائیلی تروریستی موسوم به «شبیة التلال» که متشکل از گروهی از شهرک‌نشینان جوان است، هشدار دادند.

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که کنترل این سازمان از دست پلیس خارج شده است و از چند روز پیش به دنبال کشته شدن «اهوفیا ساندیک» شهرک‌نشین صهونیست در کرانه باختری، خشونت عناصر این سازمان علیه فلسطینیان و نیروهای امنیتی اسرائیل در کرانه باختری شدت گرفته است.

سازمان صهیونیستی «شبیة التلال» یک سازمان افراطی صهیونیستی متشکل از شهرک‌نشینان جوان است که با احداث ساختمان‌هایی بر روی تپه‌ها و کوهستان‌های فلسطینی فشار بر فلسطینیان را افزایش داده و با ارعاب و تهدید برای کوچ اجباری آن‌ها تلاش می‌کنند.  

به نوشته روزنامه «القدس‌العربی»، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین از روسای شهرک‌های صهیونیستی به دلیل سکوت در برابر جنایت‌های عناصر این سازمان انتقاد کرده و هشدار دادند که استمرار تجاوزات شهرک‌نشینان در کرانه باختری ممکن است به وقوع انتفاضه سوم منجر شود.

طی چند روز گذشته تجاوزات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری تشدید شده و در نتیجه آن شماری از شهروندان فلسطینی زخمی شده و خسارت‌هایی به اموال و دارایی‌های آن‌ها وارد آمد.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز هفته گذشته نوشت که دستگاه امنیتی اسرائیل تعداد زیادی شکایت فلسطینیان علیه شهرک‌نشینان در کرانه باختری را دریافت کرده است
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات