صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۲۷۵۵۵

سقوط آزاد در بازار ارز/ قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومان بازگشت

 قیمت دلار که هفته قبل برای یکی دو روز در کانال 26 هزار تومان هم قیمت خورده بود از صبح امروز با ریزش چشم‌گیر وارد کانال 24 هزار تومان شده است.
ریزش شدید قیمت‌ها در بازار طلا و ارز موجب شده تا از صبح امروز اکثر دارندگان طلا و ارز از ترس کاهش بیشتر قیمت‌ها نسبت به فروش طلا و ارز خود اقدام کنند.  بازار ارز از صبح امروز تنها شاهد حضور فروشندگان ارز بوده است و آنطور که بازاری‌ها می گویند فعلاً خریداری در بازار وجود ندارد.
کاهش قیمت درهم و بازگشت به کانال 6 هزار تومانی موجب شده تا قیمت دلار هم اکنون در صرافی‌ها در محدوده 24 هزار و 900 تومان در نوسان باشد. فعالان بازار می گویند در صورت پایدار بودن جو فعلی در بازار ارز احتمالاً باید شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در این بخش باشیم.
به گفته فعالان بازار، به دلیل تحولات امریکا و احتمال برداشته شدن تحریم‌ها، جو بازار کاملاً مثبت شده است و مردم امیدوار به کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند به همین دلیل دیگر خرید هیجانی برای ارز نداریم.
دلار چهارشنبه هفته گذشته مرز 26هزار تومانی را از دست داد و روز پنج شنبه از  25 هزار و 500 تومانی عقب نشینی کرد؛ امروز صبح دلار در بازار با 25 هزار و 400 تومان معاملات را آغاز کرد ولی در ادامه روز به کانال 24 هزار تومان عقب نشینی کرد. بازاری ها معتقدند در صورتی که دلار از 24 هزار و 800 تومان پایین تر برود احتمال ورود به آن به کانال 23 هزار تومان تقویت می شود.
طبیعتاً در صورت افزایش فروش ارز توسط دارندگان ارز و ورود دلارهای خانگی به بازار می توانیم انتظار داشته باشیم که در یکی دو روز آینده با ادامه این وضعیت دلار به کانال 23 هزار تومانی برگردد.
 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 24 هزار و 900 تومان، قیمت یورو 30 هزار و 600 تومان و درهم امارات 6 هزار و 930 تومان اعلام شده است.
در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار  24 هزار و 900 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 24 هزار و 400 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 30 هزار و 550  تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 50 تومان اعلام شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات