صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۲۷۹۷۱

افتتاح دفتر ارتباطات مردمی ترامپ

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، دفتر کاری را در فلوریدا- ایالت محل اقامت خود- باز کرد که قرار است در آن به اموری بپردازد که ادامه همان دستور کاری است که در دوره زمامداری دنبال می کرد.

این دفتر مسئول مکاتبات ترامپ، بیانیه های علنی، برنامه های او برای حضور در جمع مردم و فعالیت های رسمی او در چارچوب عقایدی است که در دوره ریاست جمهوری به آنها پایبند بود.

این می تواند به معنای آمادگی او برای حضور در انظار عمومی باشد- امری که از زمان تحلیف جو بایدن دموکرات به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا، سابقه نداشته است.

اعلام خبر افتتاح این دفتر که حاکی از برنامه ریزی ترامپ برای حفظ جایگاه خود در عرصه سیاسی است؛ با ارسال طرح استیضاح او به مجلس سنا همزمان شد- طرحی که اگر موفق به جلب حمایت سناتورهای جمهوریخواه شود؛ به اخراج از این حزب و عدم واگذاری هرگونه پُست و عنوان فدرال به او منجر خواهد شد.

ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود با مقام ریاست جمهوری گفته بود که به نحوی باز خواهد گشت؛ حال آنکه وی بعداً در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن اگزماینر» هم مدعی شده بود که (بالاخره) کاری می کند؛ اما هنوز وقتش نرسیده است!

با توجه به اینکه او از توئیتر به عنوان اصلی ترین تریبونی که از طریق آن با هوادارنش صحبت می کرد، اخراج شده است؛ اطلاعات کمی درباره برنامه های دوران پسا ریاست جمهوریش وجود دارد.
ترامپ متهم است که هوادارنش را برای حمله به کنگره در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی) تحریک کرده و از این بابت باید استیضاح شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات