صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۲۸۰۹۹

برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودروئی و موتوری

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

آقای نصرت الله لطفی افزود: امسال به سبب شرایط ویژه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی به صورت سنتی نیست و راهپیمایی امسال به صورت خودرویی و موتوری خواهد بود، اما جزییات مسیر و چگونگی برگزاری این راهپیمایی در نشست خبری آینده اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۴ کارگروه همانند سال‌های گذشته از شهریور برای برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.
آقای لطفی گفت: ۴۲ هزار برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر برگزار می‌شود و هزاران طرح عمرانی در سراسر کشور نیز افتتاح خواهد شد.
آقای لطفی اضافه کرد: همزمانی میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) با دهه فجر امسال، جشن‌ها و مراسم ویژه‌ای را به همین مناسبت به همراه خواهد داشت.
وی گفت: برپایی مراسمی با عنوان " به لطف مادر" و همایشی با عنوان " شکوه صبر و شکر"، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و نیز برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در روز پنج شنبه شانزدهم بهمن مراسم گلباران ۱۹ هزار گلزار شهدا در شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور همراه با عطرافشانی را خواهیم داشت.
آقای لطفی گفت: پویش هر خانه یک پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین به نام مبارک الله از دیگر برنامه‌های این دهه است که بر سر در خانه‌ها افراشته خواهد شد.
وی افزود: برگزاری راهپیمایی خودرویی، موتوری و دوچرخه‌ای با استفاده از نماد پرچم جمهوری اسلامی ایران  در روز ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است که به سبب شیوع کرونا به صورت ویژه و متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
آقای لطفی گفت: به سبب این شرایط ویژه از دعوت مهمانان خارجی برای شرکت در مراسم دهه فجر امسال خودداری شده است و فقط مهمانان خارجی مقیم کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ویژه برنامه‌های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت خواهند داشت.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات