چند رسانه ای >>  فیلم >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۲۸۱۳۸

فیلم کوتاه جای خالی / تقدیم به همه مادران شهدا

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و نیز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، فیلم کوتاه «جای خالی» در هفته پیش رو از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.
 
این اثر کوتاه داستانی که محصولی از انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس (روایت فتح) است، به نویسندگی و کارگردانی «نسیم اسدپور» و با موضوع «مقام مادر» و در قالب یک داستان در حوزه کودک و نوجوان، تولید شده است.
«جای خالی» امسال در جشنواره مردمی فیلم عمار به بخش مسابقه راه یافت و در حال حاضر نیز اکران آن توسط دبیرخانه جشنواره با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در شهرستان‌ها آغاز شده است.
پرهام موحدی، بازیگر اصلی و نوجوان این فیلم کوتاه داستانی است و هنرمندانی همچون کریم قربانی، پروین ملکلی و فاطمه شاهق در آن ایفای نقش کرده‌اند.
تهیه‌کننده این اثر، نسیم اسدپور و مدیر فیلمبرداری آن، وحید ابراهیمی هستند؛ همیچنین رامین کاظمی مدیر تولید، علی گورانی تدوینگر و هاشم زنگی صدابردار این فیلم داستانی بوده اند.
از دیگر آثار کارگردان «جای خالی» می‌توان به فیلم کوتاه «روبان» با موضوع زنده بودن شهیدان در عالم خلقت و مستند «آقا سید» اشاره کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات