صفحه نخست >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۲۸۱۸۳
سردار جوانی مطرح کرد:

نظام دو قطبی با پیروزی انقلاب اسلامی، دچار شوک اساسی شد

برخی از کشورهای مرتجع منطقه از بین رفتند و مقاومت در منطقه شکل گرفته، آمریکا رو به افول است. در نهایت با الگو قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب ان شاا.. زمینه های ظهور فراهم می گردد. 
سردار یدا.. جوانی، مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی در جمع صمیمی دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع) سخنان خود را با اتفاقات و وقایع به یادماندنی 12 بهمن سال 57 و پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کردند و ضرورت تبیین انقلاب اسلامی را برای جوانان پاسدار متذکر شده اند. اگر بخواهیم پاسدار واقعی انقلاب اسلامی باشیم باید علت وقوع انقلاب اسلامی را بشناسیم و در حوزه شناختی بسیار تلاش کنیم زیرا امروز رسانه های ضدانقلاب خارج نشین درصدد آن هستند تا چهره ای مخدوش از انقلاب اسلامی ارائه کنند و در عوض رژیم پهلوی را از آن همه جنایت تطهیر کنند.

سردار جوانی گفت؛ ایجاد یاس و نا امیدی، ایجاد بدبینی تا جائیکه اساسا برخی از جوانان عزیز بر اساس تصویری که از پهلوی داده می شود این تصویر در ذهن آنها شکل می گیرد که ای کاش پدران ما انقلاب نمی کردند وضع ما بهتر بود.
امروز بحث برنامه ریزی برای کودتا یا جنگ سخت نظامی نیست بلکه یک هجوم همه جانبه است که باید به آن توجه داشته باشیم. انچه که لازمه موفقیت در پاسداری است این است که با چرایی انقلاب آشنا شده و با مطالعه تاریخ معاصر علت قیام امام (ره) و با جنایات و فساد پهلوی آشنا شده تا بتوانیم این مسائل را تبیین کنیم و این مساله بسیار مهمی است.

وی گفت؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره دارند که رژیم گذشته(پهلوی) سه ویژگی عمده داشت. یک رژیمی فاسد، دوم رژیمی دیکتاتور و مستبد و در نهایت رژیمی وابسته بود.
 
رژیمی وابسته یعنی اینکه ایران را در اختیار غرب قرار داده بود. ایران را در اختیار آمریکا قرار داده بود. این حرف ما نیست، کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا در کتاب 444روزه خود می گوید شاه تسلیم پیشنهاد هایی بود که از طریق سفارت ما در تهران به او انشاء می شد.
 
 سولیوان آخرین سفیر آمریکا در ایران در خاطراتش می نویسد هر ده یا پانزده روز مجموعه ای از دستورات را به شاه می دادم و او نیز عمل می کرد و این عمق وابستگی است. بعضی ها می گویند فساد در جمهوری اسلامی نیز وجود دارد اما در پاسخ باید گفت فساد دوران پهلوی فساد سیستمی بوده است و امروز پرچمدار مبارزه با فساد مقام معظم رهبری است.
دستگاه های زیادی تلاش دارند با فساد مبارزه کنند اما در دوران پهلوی شخص اول مملکت فاسد بود. این ها را اطرافیان شاه از جمله اسدا.. علم، فردوست،...در کتاب هایشان اشاره کرده اند. زمانیکه امام(ره) در سال 42 قیام کردند، شاه امام را به دستور آمریکا تبعید کردند. آنها فکر می کردند با تبعید امام این نهضت شکست خواهد خورد اما با آگاهی مردم و رهبری امام تنها پس از ده روز از برگشت امام به کشور انقلاب پیروز شد. قبل انقلاب بیش از 60 هزار نفر آمریکایی در ایران بود و بیست هزار نفر در ارتش بودند.

ایشان ادامه دادند؛ با پیروزی انقلاب حداقل پنج شوک در ساحت های مختلف ایجاد شد. یعنی اگر بخواهیم درک کنیم چرا انقلاب در این 42 سال همواره تحت شدیدترین فشارها بوده باید با ماهیت انقلاب آشنا شویم.
 
ماهیت انقلاب چیست؟ برای پاسخ باید به آن پنج شوک اشاره کرد. اولین شوکی که انقلاب وارد کرد شوک به تحلیگران، صاحبنظران و نظریه پردازان بود، صاحبان مکاتب لیبرالی و سوسیالیستی که در تحلیل انقلاب دچار شوک شدند. زیرا تمامی انقلاب های معاصر یا کمونیستی بودند یا لیبرالی که در یک هدف آنهم مبارزه با دین اشتراک داشتند ولی انقلاب 57 درست برخلاف انقلاب های قبلی انقلاب دینی بود. دومین شوک به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد شد. زیرا با انقلاب اسلامی ایران از مدار هم پیمانان آنها خارج شد.سومین شوک به تمام قدرتهای سلطه گر و شیطانی بود. چهارمین شوک به ساختار نظام دوقطبی بود. پنجمین شوک به دولت های مرتجع منطقه بود. همه وحشت کردند. زیرا ماهیت انقلاب برای آن حکومت های دیکتاتوری و غیرمردمی دردسرساز بود.
 
بنابراین علت دشمنی این کشورها و اربابانشان را می شود فهمید. سرادر سلامی جمله زیبایی دارد که می گوید؛ اگر در قرآن خداوند می فرماید حضرت موسی(ع) از رود نیل عبور کرد انقلاب اسلامی در این 42سال از رود نیل ها عبور کرد. زیرا در این سالها پیوسته علیه ما توطئه می شود.  این در حالی است که نظام دوقطبی از بین رفته و دیگر از سوسیالیسم خبری نیست، برخی از کشورهای مرتجع منطقه از بین رفتند و مقاومت در منطقه شکل گرفته، آمریکا رو به افول است. در نهایت با الگو قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب ان شاالله زمینه های ظهور فراهم می گردد. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات