تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۲۸۱۹۴
مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم:

طلاب، پیشگامی خود در مسیر انقلاب را ثابت کرده‌اند

حجت الاسلام والمسلمین نبوی صبح چهارشنبه 15 بهمن در همایش علمی و بصیرتی اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم که با شعار «حوزه انقلابی؛ حوزه تحول‌خواه و تمدن‌ساز» در مصلی قدس قم برگزار شد، گفت: بحمدالله حوزه های علمیه و روحانیت در عرصه های جهاد، ایثار و شهادت، همیشه پیشگام بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی اظهارکرد: طلاب با حضور ارزنده خود در عرصه های خدمت، پیشگامی خود در مسیر انقلاب را ثابت کرد اند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی صبح چهارشنبه 15 بهمن در همایش علمی و بصیرتی اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم که با شعار «حوزه انقلابی؛ حوزه تحول‌خواه و تمدن‌ساز» در مصلی قدس قم برگزار شد، گفت: بحمدالله حوزه های علمیه و روحانیت در عرصه های جهاد، ایثار و شهادت، همیشه پیشگام بوده اند.

وی با ذکر این مطلب که امروز طلاب برای نصرت دین سختی های بسیاری را به جان می خرند. در این زمینه نباید به سم پاشی ها و هجمه رسانه ای دشمن به حوزه و روحانیت وقعی نهاد.امروز حضور جهادی طلاب در عرصه هایی نظیر مبارزه با کرونا و یاری رساندن به مردم در سیل ها و زلزله ها این تبلیغات سوء را از بین برد و نقشه هایشان را خنثی کرد.

مسئول مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم بیان کرد: طلاب  اساتیدی که در این عرصه فعالیت می کنند باید متخلق به اخلاص الهی باشند که اگر اخلاص در کار باشد، هیچگاه کار خود را نادرست انجام نخواهیم داد؛ اگر مسئولان کشور نیز اخلاص داشتند هیچگاه میل به مذاکره پیدا نکرده و در راستای منافع دشمنان حرکت نمی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با ذکر این مطلب که امروز رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی خود تمام نقشه های استکباری را نقش بر آب می کنند، اظهارکرد: وقتی کسی چنین تاثیر کلامی دارد بدون اینکه کسی از درجه اخلاص فوق العاده برخوردار نباشد امکان پذیر نیست.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به ارائه گزارشی از روند فعالیت های بسیج اساتید و نخبگان حوزه پرداخت و گفت: معاونت پژوهش ما تا کنون ۱۰۰ مقاله داشته که در نشریه حوزه انقلابی منتشر شده است و ما درصدد آن هستیم که مقالاتی را به رشته تحریر درآوریم که به تقویت حوزه انقلابی کمک کند؛ همچنین ماهنامه روز انقلابی را داریم که تا کنون ۱۵ شماره آن چاپ و منتشر شده است.

وی از تشکیل ۱۳ لجنه علمی در بسیج اساتید و نخبگان حوزه خبر داد و با بیان اینکه این لجنه ها به فوریت های پژوهشی می پردازند، تأکید کرد: لجنه های علمی اخلاق، اقتصاد، سیاسی، فقه حکومتی، کلام، مدیریت، فضای مجازی و هنر اسلامی از جمله این لجنه ها هستند و تا کنون نزدیک به ۱۰۰ جلسه برگزار کرده اند.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه در پایان به گزارشی از روند فعالیت های معاونت فرهنگی، معاونت منابع انسانی، کانون نخبگان و معاونت امور خواهران و چند معاونت دیگر مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه پرداخت و از حضور همه حاضران در این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی خاطرنشان کرد: همچنین اموری همچون دیدار با علما و مسئولان، تهیه و انتشار پایان نامه های موضوعی و تحلیلی و تهیه و تولید بولتن های خبری مورد نیاز اساتید نیز از جمله اقدامات معاونت سیاسی اجتماعی مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات