صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۲۸۴۲۴

تداوم نبرد در مرزهای استان نفت‌خیز مأرب با پیشروی ارتش یمن

نیروهای ارتش یمن برای ورود به نبرد اطلاعاتی به منظور تکمیل تسلط بر استان نفت خیز مأرب تلاش می‌کنند و به نبردهایی در مرزهای این استان ادامه می‌دهند.

به گزارش شبکه المیادین، درگیری‌ها در مرزهای شهر مأرب بین نیروهای مورد حمایت صنعا و مزدوران دولت منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن و حزب اصلاح با پشتیبانی ائتلاف سعودی شدت بیشتری یافته است و نیروهای دولت صنعا در حال پیشروی بوده و به رغم افزایش حملات هوایی جنگنده‌های سعودی به پادگان تداوین، مقر نیروهای سعودی نزدیک شده‌اند.

به موازات نبرد میدانی و نظامی گسترده نیروهای ارتش یمن وارد نبرد اطلاعاتی مهمی برای تعیین سرنوشت جنگ و تکمیل سیطره بر استان نفت‌خیز مأرب شده‌اند.

در پی درگیری‌های خونین در منطقه الطَّلّعَة الحمراء و مواضع نظامی دیگر مشرف بر جاده بین‌المللی مواصلاتی بین مأرب و دو شهرستان مَدْغِل الجِدْعان و صرواح، در حملات هوایی ائتلاف سعودی با پشتیبانی نیروهای منصور هادی در مقابله با پیشروی نیروهای دولت صنعا به خصوص در جبهه‌های صِرواح در غرب مأرب ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.

همچنین درگیری‌ها بین دو طرف در دو منطقه الخرابة و الحدباء در شهرستان جبل مُراد در جنوب استان مأرب در سایه انتقال تجهیزات نظامی بین دو طرف به منطقه شدت یافته است. همچنین آتش جنگ در منطقه العلم واقع در بین شهرستان خَبْ و الشَّعْف در استان الجوف و شهرستان رغوان در شمال استان مأرب واقع در شمال شرق یمن شعله‌ور است.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات