صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۲۸۴۶۵

هشدار سید حسن نصرالله به تل‌آویو، تیتر یک رسانه‌های اسرائیلی شد

بسیاری از رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پوشش بخش‌هایی از سخنرانی سه شنبه شب سید حسن نصرالله، روی پاسخ او به تهدیدات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی تمرکز کردند.
شبکه اسرائیلی «کان» این جمله نصرالله در سخنرانی دیشب او را که گفته بود «اگر جنگی رخ دهد اسرائیل چیزهایی خواهد دید که از زمان تاسیس آن ندیده است»، نقل کرده است.
برخی دیگر از رسانه‌های اسرائیلی هشدار دبیرکل حزب الله به تل آویو درباره اینکه «با آتش بازی نکند» را برای تیتر یک خود انتخاب کردند.
رسانه‌های اسرائیلی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در رابطه با پاسخ او به تهدیدهای نظامی تل آویو نقل کردند: «پس از تمام تهدیدهای اخیر اسرائیل، هیچ‌کس نمی‌تواند تضمین بدهد که این وضع به جنگ ختم نشود. اسرائیل چیزهایی را خواهد دید که از زمان شکل‌گیری خود ندیده است.»
سید حسن نصرالله دیشب به مناسبت روز شهادت فرمانده مقاومت شهید «عماد مغنیه»، سخنرانی کرد و در آن درباره مسایل مختلف مربوط به لبنان و آخرین تحولات منطقه و جهان سخنرانی کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان به سران رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی جدید در لبنان هشدار داد و خطاب به سران این رژیم گفت: به رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویم که ما در پی مواجهه یا جنگ نیستیم اما در صورتی که جنگی را علیه ما تحمیل کنید، با قدرت وارد آن می‌شویم، اگر شهرهای ما را بزنید، شهرهای شما را می‌زنیم و اگر روستاهای ما را هدف قرار دهید، شهرک‌های شما را موشک باران می‌کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات