صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۲۸۵۵۸

حسینی بوشهری: روشنگری دلسوزان انقلاب مهم‌ترین عامل شکست دشمن در عرصه جنگ نرم است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: روشنگری دلسوزان انقلاب مهم‌ترین عامل شکست دشمن در عرصه جنگ نرم است.

 

 

آیت الله حسینی بوشهری، نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور هشتمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم به خاطر حضور در مراسم 22 بهمن امسال قدردانی کرد.

حسینی بوشهری همچنین ارتحال آیات یزدی ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مصباح یزدی، امینی، میرمحمدی، طبرسی و بطحائی راتسلیت گفت و یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده را گرامی داشت و ضمن اظهار همدردی با همه کسانی که عزیزانشان را در اثر بیماری کرونا از دست داده اند و نیز کسانی که کسب و کارشان دچار آسیب شده است و در تنگنای معیشت به سرمی‌برند، از پزشکان و پرستاران و تمام کادر درمانی که در این بلیه عمومی جمعی از آنان در راه خدمت به شهادت رسیده اند قدردانی کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی یکی از نعمتهای الهی است که در این عصر نه تنها نصیب ملت ایران شد که جهان را تحت تأثیر خود قرار داد و خوشبختانه اکنون که چهل و دو سال از انقلاب اسلامی گذشته با استقامت مردم و رهبری هدایتگرانه حضرت امام و رهبری و تحمل مشکلات و نثار خون شهیدان، مردم از این نعمت به خوبی قدردانی کرده اند.

حسینی بوشهری افزود: این انقلاب تاکنون دو مرحله حساس را پشت سرگذاشته؛ مرحله رویارویی با نظام طاغوت و مرحله تداوم انقلاب و مرحله تثبیت نهادهای انقلاب و تأسیس سازمانها و تشکیلات مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی.اما مهمترین مرحله ای که انقلاب در پیش دارد مرحله پایه گذاری تمدنی نو بر اساس آرمانهای اسلامی است، زیرا این انقلاب با هویت اسلامی متولد شده و تنها متعلق به مردم ایران نیست بلکه همانگونه که رسالت پیامبر یک رسالت جهانی است انقلاب ما هم درون مرزها خلاصه نمی‌شود.

وی افزود: این مرحله هم برای ما از حساسیت ویژه ای برخوردار است و هم برای دوستان و دشمنان انقلاب، زیرا این مرحله، مرحله تداوم، استمرار و مواجه شدن با موانع پیشرفت است. نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تهدیدات این مرحله را دو دسته داخلی و خارجی برشمرد و افزود: کاری که باید کرد این است که اول تهدیدها را بشناسیم و در مرحله دوم برای خنثی کردن آنها چاره اندیشی کنیم و عوامل ماندگاری و استمرار و تداوم انقلاب را بررسی کنیم. ابتداباید تهدیدات داخلی را برطرف کنیم، زیرا تجربه نشان داده که در مقابل تهدید خارجی همه ملت یکپارچه به صحنه می آیند.

وی تهدیدات داخلی را سرخوردگی مردم از نظام، فاصله گرفتن مردم از اصول و اهداف انقلاب، بی اعتقادی نسل جوان جامعه، به صحنه آمدن عوامل نفوذی دشمن و خدشه دار شدن وحدت در جامعه عنوان کرد.

حسینی بوشهری همچنین با اشاره به شکست دشمنان در جنگ سخت تمام عیار، برنامه‌ریزی همه‌جانبه دشمنان برای جنگ نرم را مهم‌ترین تهدید خارجی انقلاب برشمرد و روشنگری دلسوزان انقلاب را مهم‌ترین عامل برای شکست دشمن در این عرصه دانست.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات