صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۲۸۵۹۹

عضو حزب مؤتلفه: رئیسی کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را رد کرد

یکی از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی گفت: رئیسی کسی است که از نخستین روزهای قوه قضائیه در قوه قضائیه بوده و به وضوح همه چیز را می داند. لذا به او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پیشنهاد داده اند و قبول نکرد. توکلی بینا یکی از قدیمی ترین اعضای حزب مؤتلفه اسلامی است که سوء مدیریت ها را عامل مهم دست نیافتن به آرمان های انقلاب اسلامی می داند و تأکید دارد که اگر رقیب حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ رأی می آورد و رئیس جمهور می شد، اوضاع کشور خیلی بهتر از این بود. البته ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه اقدامات خوبی انجام داده و پیشنهاد حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده است.
بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛
*اگر رقبای آقای روحانی بر سر کار می آمدند اوضاع کشور بهتر از این بود؟
مثلا چه کسی؟ آدم باید انقلابی باشد.
*مثلا رقیب سال ۹۶ آقای روحانی، آقای رئیسی بود. با توجه به اینکه در دولت دوازدهم ما تحریم شدیم، اگر ایشان در رأس دولت قرار می گرفتند اوضاع کشور بهتر از امروز بود؟
اگر آقای رئیسی می آمدند مسلما همین طور بود ولی رئیسی کسی است که از نخستین روزهای قوه قضائیه در قوه قضائیه بوده و به وضوح همه چیز را می داند. لذا به او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پیشنهاد داده اند و قبول نکرد.

*به نظر شما تا آخر قبول نمی کند؟
نه؛ بزرگترین جایی که ما می توانیم کار کنیم، قوه قضائیه است. مثلا در مورد کارخانه هایی که گرفته اند ایشان ایستاده و صاحبان آنها را وادار می کند وام ها را اصلاح می کنند و می گوید برای تولید نباید سختگیری شود. لذا یکی یکی آنها را به بستر خودشان بر می گرداند و در این زمینه خیلی کار کرده است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات