صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۲۸۸۷۰

پاسخ سردار شکارچی به سوالی درباره سعید محمد

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقتصاد نیازمند راه‌حل‌های فناورانه است گفت:همانطور که دشمن در مقابله با جهاد نظامی و دفاعی ایران وحشت دارد باید به همان میزان در عرصه جهاد اقتصادی هم وحشت داشته باشد.

‌سردار شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در رویداد تا ثریا اظهار داشت: جمله معروف ما می توانیم در این نمایشگاه متبلور است و جوانان ما در شرایط تحریم توانستند و دشمن را ناامید کنند.

وی افزود:عرصه جهاد امروز در واقع جهاد علمی و فناوری است و همانطور که دشمن در مقابله با جهاد نظامی و دفاعی  ایران وحشت دارد باید به همان میزان در عرصه جهاد اقتصادی هم وحشت داشته باشد.

اگر مسئولان نیز روحیه جوانان را داشته باشند و به آنها اعتماد کنند به مراتب موفقیت های بیشتری در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

سردار شکارچی گفت: با شروع گام دوم انقلاب جوانانی به صحنه می آیند که آینده سازان این کشور خواهند بود.

وی گفت: فعالیت دشمن هوشمند و هدفمندانه است اما کارهای جوانان متخصص نیز برای کشور امیدآفرین است  و باید در زمینه اقتصاد هم راه‌حل‌هایی فناورانه داشته باشیم.

وی در حاشیه این نمایشگاه در پاسخ به سوالی درباره دلایل استعفای سردار سعید محمد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این رفت و آمدها امری معمول است و دلیل خاصی ندارد.

سردار شکارچی در پاسخ به اینکه آیا قرار است سردار سعید محمد در انتخابات شرکت کند گفت: این موضوع را باید از خود ایشان سوال کنید.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات