صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۲۸۹۲۷

اعلام عزل و نصب های جدید در دربار سعودی

«سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی، عصر جمعه، رؤسای برخی مناصب کلیدی را در این کشور تغییر داد.
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) در این ارتباط گزارش داد، مطابق با فرمان شاه، «محمد بن طاهر بنتن» وزیر حج و عمره از منصب خود عزل و «عصام بن سعد بن سعید» در کنار وظایفی چون وزیر مشاور و عضویت در هیأت وزرا، امور مربوط به حج و عمره را بر عهده گرفته است.
مطابق با این گزارش، شاه سعودی همچنین «ابراهیم بن سلیمان بن عبدالله» رئیس دادگاه عالی اداری این کشور را عزل و «علی السعودی» را جانشین او کرد.
از جمله دیگر مناصب مهمی که امروز در عربستان سعودی شاهد تغییر بود، سازمان هواپیمایی عربستان سعودی بود که «عبدالعزیز الدعلیج» به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد؛ پُستی که پیشتر، «عبدالهادی المنصوری» آن را بر عهده داشت.
واس همچنین گزارش داد که سلمان بن عبدالعزیز، «عبدالهادی بن احمد بن عبدالوهاب المنصوری» را به عنوان دستیار وزیر خارجه در امور اجرایی و «عبدالعزیز بن عبدالرحمن بن العزیز العریفی» را به سمت دستیاور وزیر ترابری این کشور منصوب کرده است.
مطابق فرمان شاه سعودی، «محمد بن طویلع بن سعد السلمی» دستیار وزیر منابع انسانی توسعه اجتماعی عربستان سعودی از منصب خود عزل و «ماهر بن عبدالرحمن بن ابراهیم القایم» به عنوان معاون وزیر منابع انسانی و توسعه اجتماعی این کشور در امور خدمات شهری منصوب شد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات