صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۲۸۹۴۵

واکنش سوریه به مذاکره محرمانه با اسرائیل

منبع اطلاع‌رسانی وابسته به نظام سوریه اخبار شبکه عربی آر تی درباره وجود مذاکرات محرمانه بین دمشق و تل‌آویو به واسطه یک خاخام را تکذیب کرد.
به گزارش شبکه روسیا الیوم، یک منبع در بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، روز شنبه منتشر کرد، گفت، موضع سوریه در تعامل با این مساله همیشه واضح و شفاف است.
او افزود: دمشق هیچ روزی رویکرد مذاکره محرمانه با رژیم صهیونیستی نداشته زیرا معتقد است هر مذاکراتی باید در جهت منافع ملت سوریه و کشور باشد.
این منبع ادامه داد: آنچه سوریه قبلا انجام داد علنی بود و چه در حال و چه در آینده نیز رویکردهایش علنی خواهد بود و هیچ صحبتی از هیچ مذاکره یا گفت‌وگوهای محرمانه بین سوریه و اسرائیل وجود ندارد و هر آنچه مطرح است، اخبار جعلی رسانه‌ای و سیاسی است، نه بیشتر.
این منبع تصریح کرد: آنچه در برنامه "سخن کوتاه" در شبکه روسیا الیوم اخیرا درباره دعوت ادی عبادی خاخام اسرائیلی به سوریه مطرح و صحبت‌های محرمانه و شخصی بین دو طرف برای برگزاری توافق صلح منتشر شده،‌ عاری از صحت است و هرگز سوریه از هیچ شخصیتی اسرائیلی برای ورود به خاکش دعوت نکرده بلکه برعکس همیشه دعوت‌های سفر به سوریه از طرف شخصیت‌های اسرائیلی بوده است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات